حالت تاریک
نماینده منتخب هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس:

نظارت جدی بر مدیران ضعیف انجام می‌شود

نظارت جدی بر مدیران ضعیف انجام می‌شود

نماینده منتخب شهرستان‌های هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس گفت: اگر ببینیم که مدیری بازدهی کاریش امسال نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است از موضع نظارت خود اقدام می‌کنم، مثل بقیه نیستم که مستقیم ورود کنم چون این حق را ندارم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام وحید احمدی صبح امروز پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین، اظهار داشت: در خصوص سخنان و اظهارات دوستان انتظارات چیز دیگری بود ولی به نوعی صحبت‌ها به سمت تقاضا، تأمین بودجه و بیان مشکلات رفت. 
 
منتخب مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی افزود: البته طرح این موضوعات اشکالی ندارد ولی نتیجه‌ای که می‌شود از این مباحث گرفت این است که اگر اتفاقی نیفتاده و کاری انجام نشده است دلیل آن نبود نیرو و بودجه است. 

وی افزود: مدیر مشخصه‌ای دارد ما باید این موضوع را با خودمان مطرح کنیم که وقتی مسئولیتی را بر عهده می‌گیریم باید اشراف کاملی در آن حوزه داشته باشیم، اگر اشراف وجود داشته باشد هم می‌توان فرصت‌ها را شناخت هم تهدیدها را و هم به عنوان یک مدیر موفق تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد. 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی خاطرنشان کرد: نمی‌توان گفت بودجه، امکانات و نیرو باشد آن‌وقت من مدیریت کنم، ازشاخصه‌های مدیر موفق این است که در حیطه کاری خود خلاقیت داشته باشد، نماینده هم وظیفه مشخصی دارد، آن دستگاه اجرایی است که باید مشکلات را احصاء کند و منافذ و بخش‌هایی را که می‌تواند استفاده کند، شناسایی کند. 
 
منتخب مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: موضوع فوق‌العاده مناطق جنگی در شهرستان‌های شرقی استان قابل پیگیری است و نیاز به همکاری همگانی دارد. 

وی افزود: هر کدام از مسئولان در حوزه مسئولیت خود وظایفی دارند، علت برگزاری این جلسه این بود که متاسفانه به دلیل رویه‌های غلطی که در سنوات گذشته وجود داشت و تسویه حساب‌های شخصی و انتخاباتی که صورت می‌گرفت، اتفاقاتی رقم می‌خورد که نتیجه‌اش عملکرد ضعیف برخی از مسئولان بوده که در این موضوع ورود کردند. 
 
منتخب شهرستان‌های هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی افزود: هر چه بود گذشت، برای بنده ملاک درست کار کردن، توانایی فرد و داشتن شاخصه‌های مدیریتی مهم است،  من اصول دین نیستم که اگر کسی  من را قبول داشته باشد خوب است و اگر قبول نداشته باشد بد است، اگر ببینیم که مدیری بازدهی کاریش امسال نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است از موضع نظارت خود اقدام می‌کنم، مثل بقیه نیستم که مستقیم ورود کنم چون این حق را ندارم. 
 
وی تصریح کرد: وظایف تفکیک شده است، بنابراین باید اینجا بگویم که رسماً هیچ سخنگو و نماینده‌ای ندارم، کاری به رویه‌های غلط گذشته نداریم حرف خودم را از خود من بشنوید، رابطه ما با همدیگر در حیطه کاری است و هیچ انتظار تخلفی ندارم اما توقع تبعیض از مسئولان هم نداریم، توقع کم‌کاری نداریم و اینکه مسئولی بنشیند و بگوید بودجه نیست. 
 
احمدی گفت: مسئولان ما زبان عرضه تبیین ندارند، کاری که در هفته گذشته نیروهای نظامی ما انجام دادند دنیا را مبهوت کرد، این اقتدار نظامی ما بود که مسئولان ما نتوانستند بیان کنند، این قدرت را همین جوان‌های ما به دست آوردند منت‌ها تقاوت آن در دو موضوع است، اول مدیریت که اینجا مدیرش ولی فقیه است و دوم اینکه به ذهنشان سپرده‌اند که باید خودمان مشکل خود را حل کنیم. 
 
منتخب مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی افزود: اینقدر نسبت به مجموعه‌ها شناخت داریم که بخواهیم تصمیمی بگیریم، انتظار داریم هر کسی در حوزه کاری خود وضع موجود و مطلوب را بررسی کند و راه حل‌های پیشنهادی را هم ارائه دهد، یکی از اشکالات مجلس در گذشته‌عدم نظارت بود که ۵۰ درصد از کار نماینده را تشکیل می‌دهد. 
 
وی خاطرنشان کرد: واسطه کاری بنده با شما تلاش صادقانه، رفع اشکالات و ایرادات و خدمت صادقانه به مردم در تمام حوزه‌هاست، مردم گله‌مند هستند، مهمترین دلیل آن هم این است که مردم در ورود به ادارات غالباً به دنبال آشنا هستند، علت این موضوع بیماری است که در آن مدیریت وجود دارد، مردم سرمایه ما هستند و نباید این سرمایه از دست برود. 
 
احمدی اظهار داشت: در بحث مدیریت‌ها دو شاخصه عمومی و تخصصی وجود دارد، مدیران بر اساس آن شاخصه‌ها ارزیابی می‌شوند و برآیند و خروجی هم رضایتمندی مردم و موفقیت در حوزه کاری است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از