حالت تاریک
فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب:

نقش بزرگان در الگوسازی صلح‌ برجسته است

نقش بزرگان در الگوسازی صلح‌ برجسته است

فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب گفت: نقش بزرگان در الگوسازی صلح و سازش برجسته است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، نشست اعضای انجمن صلح و (نمایندگی موسسه بین‌المللی سفیران صلح در اسلام‌آبادغرب) و شورای امر به معروف با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان برگزار شد.

یهزاد یوسف‌وند در این نشست با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، همچنین شهادت ۱۱ نفر از کارکنان فراجا در حادثه تروریستی شهرستان راسک را تبریک و تسلیت گفت.

فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب گفت: در این برهه از زمان که دشمنان در برابر اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی سر تعظیم فرود آورده‌اند و توان رویارویی مستقیم را ندارند؛ می‌خواهند با حوادث کور تروریستی کام ملت ایران را تلخ کنند اما ملت ایران در صحنه‌های متعدد از جنگ ۸ساله تا جبهه‌های مختلف نبرد در مقابل دشمنان کوتاه نیامده و همیشه خون شهدا باعث اتحاد بیشتر ملت و عزم راسخ مردم و مسئولان برای پیشرفت بیشتر بوده و هست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از بزرگان، متنفذین و ریش سفیدان شهرستان گفت: در این مرحله از تاریخ و زمانه جامعه ما به گذشت نیاز دارد و نقش بزرگان در الگوسازی صلح و سازش برجسته است.

در ابتدای این نشست علیرضا خسروی؛ مسئول انجمن صلح و (نمایندگی موسسه بین المللی سفیران صلح درشهرستان اسلام آبادغرب) باحمد و ثنای پروردگار و گرامیداشت یاد شهدا، ایام فاطمیه را به محضر همه بسیجیان خصوصا فرماندهی سپاه شهرستان و همکاران ایشان تسلیت گفت.

وی در ادامه به بیان نکاتی د رحوزه صلح و سازش و مشکلات موجود در سطح شهرستان پرداخت و از فعالیت کانون بسیج حقوق‌دانان و سایر مجموعه‌هایی که درحل و فصل مشکلات مردم همچون ستاد مصلحین شهرستان، ستاد صبر، و شوراهای حل اختلاف تقدیر و تشکر کرد.

خسروی ضمن تشکر از زحمات سید سجاد ملایری؛ دادستان شهرستان، حمیدرضا کرمی؛ فرماندار اسلام‌آبادغرب و فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان خواستار همدلی و همکاری دیگر مسئولان در این راستا شدند.

نقش بزرگان در الگوسازی صلح‌ برجسته است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از