حالت تاریک
Image
Logo
یکشنبه, 15 مهر 1403
نمازجمعه روز گذشته مانور قدرت نظام بود
نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

نمازجمعه روز گذشته مانور قدرت نظام بود

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: برگزاری باشکوه نماز جمعه دیروز، به خوبی نشان داد که جمهوری اسلامی ایران همچنان پابرجا است و مصلی تهران، نماد عینی از زنده بودن آرمان‌های حزب‌الله و راه نصرالله است.

آیت‌الله امان نریمانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در نماز جمعه، اظهار داشت: ایشان با اقتدار و تأکید بر آمادگی همیشگی نظام، بار دیگر وحدت و انسجام ملت ایران را به رخ جهانیان کشیدند؛ برگزاری باشکوه نماز جمعه دیروز، به خوبی نشان داد که جمهوری اسلامی ایران همچنان پابرجا و مقتدر است و مصلی تهران، نماد عینی از زنده بودن آرمان‌های حزب‌الله و راه نصرالله است. 

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: شاهد شجاعت‌های فراوان مقام معظم رهبری بوده‌ایم؛ ایشان شخصیتی جامع و کامل هستند، حضور پرشور مردم در این نماز جمعه نشان داد که آن‌ها برای حفظ نظام اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد. 

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی با حضور در نماز جمعه این هفته زیر تهدیدات مستقیم دشمن با بیانات شجاعانه‌ای که داشتند تهدیدات دشمن صهیونیستی را رد کردند و عملاً شجاعت و صلابت ملت ایران را به نمایش گذاشتند. 

نریمانی بیان داشت: حضور رهبر انقلاب اسلامی در مصلای تهران برای دشمنان اسلام این پیام را به همراه داشت که شما نمی‌توانید میان امت‌های اسلامی اختلاف ایجاد کنید و ما راه شهید سید حسن نصرالله را ادامه می‌دهیم. 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری مانند همواره هوشمندانه، تیزبینانه، واضح و روشن سخنرانی کردند که حمایت ایران از کشورهای فلسطین، غزه و لبنان بر اساس احکام دینی است و این ایجاد یک اتحاد جهانی که از اسلام و از مسلمانان انتظار می‌رود این حالت را ایجاد خواهد کرد و خار چشم دشمنان اسلام خواهد بود. 

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در عملیات وعده صادق یک و دو ثابت کردیم که اگر قرار باشد این روال ادامه داشته باشد تحرکات دشمنان بی‌پاسخ نمی‌ماند. 

نریمان اذعان کرد: مقام معظم رهبری با تأکید بر وحدت، همدلی و مقاومت در برابر رژیم سفاک صهیونیستی، تصریح کردند: در صورتی که این جنایات ادامه داشته باشد قطعاً جمهوری اسلامی پاسخی محکم‌تر و کوبنده‌تر خواهد داشت؛ بیانات معظم‌له فصل‌الخطاب است و ایمان داشته باشیم که در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود. 

وی در پایان گفت: ما باید خدا را به خاطر وجود چنین رهبر فرزانه‌ای شاکر باشیم و از خدا بخواهیم تا ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) ایشان را از گزند حوادث محفوظ بدارد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از