حالت تاریک
امام جمعه هرسین:

هدف دشمن در جنگ‌ترکیبی جداکردن مردم از نظام‌‌است

هدف دشمن در جنگ‌ترکیبی جداکردن مردم از نظام‌‌است

امام جمعه هرسین با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی دنبال جداکردن مردم از نظام اسلامی است، گفت: راه مقابله با این نقشه دشمن حضور پرشور در انتخابات است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان هرسین، اظهار داشت: دشمن در مقابله با نظام اسلامی سه اقدام جنگ هشت ساله و جنگ سخت، تحریم‌ها و تهاجم فرهنگی را پیگیری کرده است ولی هر کدام از آنها با شکست مواجه شد و تنها در بحث فرهنگی توانسته توفیق مختصری داشته باشد که نیاز است با جهاد تبیین و روشنگری دغدغه‌مندان این نقشه دشمن خنثی شود.

امام جمعه هرسین افزود: در آخرالزمان دین به مثابه یک آهن گداخته در کف دست است و در بزنگاه‌ها است که انسان خود را نشان می‌دهد چه اینکه بسیاری از افراد شعار دادند ولی در میدان عمل کم آوردند.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ تمام عیار مجازی و فرهنگی برخی از خانواده‌ها غافل هستند و نسبت به ارتقای سواد رسانه توجهی ندارند درحالی که باید در این فضا مواظبت کرد زیرا ارتباط فرزندان با دیگران با صمیمیت فرق دارد.


حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی با اشاره به جریان‌های منطقه و علنی کردن دشمنی دشمنان، اظهار داشت: دشمن خباثت خود را نشان داد ولی عده‌ای آگاهانه یا ناآگاهانه آب در آسیاب دشمن می‌ریزند برهمین اساس از دستگاه قضا می‌خواهیم با کسانی که با نشر اکاذیب به دستاوردها دهن‌کجی می‌کنند، برخورد کند.

امام جمعه هرسین افزود: آیا هر کسی که احساس امنیت کند می‌تواند به ارزش‌ها و شهدا بی‌احترامی کند چه اینکه هیچ کشوری این‌گونه مصونیتی به افراد نمی‌دهد و البته اگر این افراد شهرتی دارند و نامی به دست آورده‌اند از قِبَل این نظام بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در سایه همین عدم بینش سیاسی است که دشمن در فصای مجازی دروع را به مخاطبان القا می‌کند چه اینکه در همین جنایات کرمان چقدر این افراد مغرض به اکاذیب دامن زدند درحالی که مگر می‌شود نظام اسلامی از مردم خود انتقام بگیرد؟


حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی اظهار داشت: اینجا جوانان و نوجوانان ما باید سواد رسانه و بینش خود را ارتقا دهند زیرا عده‌ای از آن طرف بام افتاده‌اند و نیروهای امنیتی را زیر سوال برده‌اند، درحالی که حوادثی بسیاری می‌توانست در کشور رخ دهد اما از وقوع آنها جلوگیری شد پس نباید زحمات این عزیزان را نادیده گرفت.

امام جمعه هرسین افزود: در این حوادث اخیر برخی افراد از سر هیجان عنوان می‌کنند که چرا جمهوری اسلامی ایران از رژیم صهیونیستی انتقام نمی‌گیرد درحالی که این رژیم در مقابل اقدام ما عددی نیست.


وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی دنبال این است که آبروی رفته خود را در مقابل گروه مقاومت حماس جبران کند ولی به فرموده رهبر انقلاب این شکست غیر قابل ترمیم است، آنها به دنبال کشاندن پای ایران به جنگ با فلسطین هستند که بگویند با ایران طرف هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی اظهار داشت: سیاست راهبردی ایران اسلامی این است که با دست خود مردم فلسطین، رژیم صهیونیستی را از بین ببرد در واقع دشمن دنبال یک هماوردی است که حقارت خود را جبران کند.

امام جمعه هرسین افزود: نباید ما نسبت به تصمیمات مسئولان نطام تردید داشته باشیم چرا که ما تاکنون از راهبردهای نظام آسیب ندیده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در این جنگ ترکیبی دنبال جداکردن مردم از نظام اسلامی است و تنها راه مقابله با این نقشه دشمن حضور پرشور در انتخابات است زیرا تحریم انتخابات یعنی همراهی کردن با دشمن و عدم توجه به سرنوشت خود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی اظهار داشت: از همه سلایق سیاسی باید در انتخابات حضور داشته باشند پس باید مردم را به حضور در انتخابات تشویق کرد برهمین اساس ما به عنوان یک ایرانی حق رای داریم ولی مطالبه‌گری تا پای صندوق‌های رای نیست بلکه بعد از انتخابات عملکرد نمایندگان هم باید پیگیری شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از