حالت تاریک
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص):

هدف شایعه‌پراکنی دشمن فاصله بین مردم و نظام‌است

هدف شایعه‌پراکنی دشمن فاصله بین مردم و نظام‌است

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمن با شایعه‌پراکنی در تلاش است که بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند.

صلاح‌الدین قره‌تپه در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: در بحث شایعه‌پراکنی دشمن با تمام وجود در تلاش است که بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند.

 مسئول بسیج سازمان دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: این شایعات و سناریوسازی‌ها در حالی رخ می‌دهد که سواد رسانه‌ای مردم کافی نیست.

 وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری فضای مجازی، فضای ولنگاری است که در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.قره‌تپه ادامه داد: در این فضا همه  اطلاعات خوب و بد  در اختیار مردم است در حالی‌که تسلطی بر این فضا ندارند.

قره‌تپه خاطرنشان کرد: در فضای مجازی که دروغ، افترا، تهمت و اخبار کذب به راحتی منتشر می‌شود و قشر عظیمی از آن را جوانان و نوجوان تشکیل می‌دهند، ضروری است افراد به سواد رسانه مسلط باشند.

وی با تاکید بر اینکه امروز بزرگترین عملیاتی روانی طول تاریخ علیه ایران راه افتاده است، اضافه کرد: در سال گذشته اغتشاشات نداشتیم، بلکه یک جنگ تمام عیار مثل جنگ احزاب رخ داد که دشمن با رسوخ در اندیشه برخی، عده‌ای را همراه خود کرد.

قره‌تپه بر اساس منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد که باید جهاد تبیین انجام شود و برای نسل جوان و قشر نوجوان روشنگری کنیم.

 این مقام مسئول با اشاره به اینکه یکی از کتب درسی دانش‌آموزان تحت عنوان سواد رسانه است، گفت: با توجه به اهمیت این موضوع باید اساتید خبره و اهل فن تدریس این دروس را بر عهده بگیرند و علاوه بر آن آموزش پرورش برنامه‌های دیگری را لحاظ کند.

 وی با تاکید بر ضرورت روشنگری برای نسل جوان، گفت: امروز وظیفه ما این است که زبان گویای انقلاب باشیم تا نگذاریم دشمن از میان نسلی که از گذشته، آگاهی کامل ندارد یارگیری و سوءاستفاده کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از