حالت تاریک
مدیرعامل تیم فوتبال بعثت کرمانشاه:

هفته آینده لیست بازیکنان بعثت نهایی می‌شود

هفته آینده لیست بازیکنان بعثت نهایی می‌شود

مدیرعامل تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با بیان اینکه شرایط تمرینی این تیم زیر نظر کادر فنی مطلوب است، گفت: هفته آینده لیست بازیکنان بعثت نهایی می‌شود.

افشین حسنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: تیم فوتبال بعث کرمانشاه پس از کسب شرایط لازم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران خود را برای مسابقات لیک آزادگان آماده می‌کند که این رقابت‌ها به‌صورت رسمی از ۱۹ شهریورماه آغاز می‌شود.

مدیرعامل تیم فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: نخستین بازی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه روز ۱۹ شهریورماه به میزبانی تیم شهر راز شیراز برگزار می‌شود و در هفته دوم این رقابت‌ها در تاریخ ۲۵ شهریور در کرمانشاه میزبان تیم نفت و گاز گچساران خواهیم بود.

حسنی با بیان اینکه شرایط کنونی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه مثبت ارزیابی می‌شود، افزود: به‌منظور آماده‌سازی تیم فوتبال بعثت برای شرکت در مسابقه لیگ آزادگان یک بازی دوستانه با تیم نیروی زمینی برنامه‌ریزی شده  است.

وی ادامه داد: تیم فوتبال بعثت کرمانشاه هم‌اکنون به دلیل کمبود زیرساخت‌ها در ورزشگاه کارگران تهران در حال تمرین است اما مسئولان ورزش و جوانان استان کرمانشاه قول داده‌اند شرایط لازم را برای تمرینات این تیم در کرمانشاه مهیا کنند.

مدیرعامل تیم بعثت کرمانشاه خاطرنشان کرد: از تیم سال گذشته بعثت کرمانشاه ۹ بازیکن حضور دارند و برای تقویت و تکمیل تیم ۱۲ بازیکن جدید به این مجموعه اضافه شده‌اند که طی روزهای ابتدایی هفته آینده لیست بازیکنان نهایی خواهد شد.

حسنی بیان کرد: سرمربی‌گری تیم برعهده آقای علی نظر محمدی است و آقایان سید ترابی، فرهادی و سجادی ایشان را در هدایت تیم همراهی می‌کنند که امیدواریم شاهد نتایج خوبی از سوی بازیکنان و کادر فنی باشیم.

وی تصریح کرد: مسئولان ورزش و جوانان استان کرمانشاه همراهی خوبی را با تیم فوتبال بعثت داشته‌اند و امیدوارم میزبانی بعثت کرمانشاه در مسابقات لیگ آزادگان بتواند شور و شوق خوبی را در بین مردم و ورزشکاران ایجاد کند که ورزشگاه آزادی میزبان مسابقات بعثت کرمانشاه خواهد بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از