حالت تاریک
هفته وحدت مایه یأس دشمنان اسلام است
دبیر ستاد امر به معروف کرمانشاه مطرح کرد:

هفته وحدت مایه یأس دشمنان اسلام است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: هفته وحدت علاوه بر برافراشتن پرچم اسلام، مایه ناامیدی و یأس دشمنان انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود احمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در قرآن کریم و فرمایشات پیامبر اسلام (ص) و بیانات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) بر حفظ وحدت و همبستگی مسلمانان تأکيد زیادی شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه افزود: وجود مبارک پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) بزرگ‌ترین عامل وحدت همه اقشار و گروه‌های مختلف مردم در ادوار اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های سیاسی و اجتماعی ما، حفظ وحدت است، افزود: دشمنان منتظر فرصتی هستند تا از هر حادثه‌ای که در کشور اتفاق می‌افتد اختلاف‌افکنی و فتنه‌انگیزی کنند.

احمدی در ادامه خاطرنشان کرد: آنچه‌ که اتحاد جامعه را تهدید می‌کند موضوع دو قطبی‌شدن و اختلافات سیاسی است که دشمنان از این موضوع سواستفاده می‌‌کنند لذا هفته وحدت علاوه بر برافراشتن پرچم اسلام، مایه ناامیدی و یأس دشمنان انقلاب اسلامی است.

احمدی تصریح کرد: نبی مکرم اسلام(ص)، منادی و مظهر وحدت بین مسلمانان است و دین اسلام همواره بر اتحاد، یکپارچگی، برادری و پرهیز از تفرقه تأکید می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه در عصر امروز تحقق وحدت عملی و میدانی در جهان اسلام و کشور‌های اسلامی یکی از نیاز‌های حیاتی و مهم است، گفت: با توجه به شرایط منطقه به‌ ویژه غزه که مدت‌ها مورد هدف رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌ است این موضوع وحدت میان مسلمانان بیش از پیش احساس می‌شود.

احمدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همیشه پرچم‌دار و طلایه‌دار موضوع وحدت بوده است، تأکید کرد: ارزش‌ها، شعائر دینی و مذهبی باید مورد احترام و تکریم باشد زیرا همین باعث وحدت عملی می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از