حالت تاریک
مدیرکل هواشناسی استان گفت؛

هوای کرمانشاه دوباره بارانی می‌شود

هوای کرمانشاه دوباره  بارانی می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه: طبق پیش‌بینی‌ هواشناسی از بعدازظهر فردا در نواحی شرقی استان ممکن است شاهد رگبارهای پراکنده و بارش موقت باران باشیم.

محمدعلی زورآوند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، هوای استان کرمانشاه تا شنبه هفته آینده صاف تا قسمتی ابری در بعضی از ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر پیش‌بینی می‌شود.

 

 

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: این شرایط برای بعدازظهر فردا و در نواحی شرقی استان ممکن است با رگبار پراکنده و موقت باران نیز همراه است.

 

زورآوند بیان کرد: طی شبانه‌روز گذشته دمای هوای کرمانشاه در سردترین ساعت صفر درجه سانتی‌گراد و در گرم‌ترین ساعت ۳۰ درجه بوده و در مجموع سومار با دمای ۳۰ درجه گرم‌ترین و ماهیدشت با کمینه دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین نقاط استان کرمانشاه بوده‌اند.

 

وی در ادامه افزود: متوسط دمای هوا تا روز پنج‌شنبه در غالب نقاط استان تغییرات چندانی نخواهد داشت و در روزهای جمعه و شنبه به طور نسبی افزایش می یابد.

 

زورآوند در پایان عنوان کرد: همچنین طی شبانه‌روز گذشته میانگین بارش‌ باران در استان کرمانشاه ۲.۲ میلیمتر بوده که صحنه با بارش ۷.۳ میلیمتری رکورددار بوده و سپس سنقروکلیایی، هرسین و کنگاور بیشترین بارش را داشته‌اند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از