حالت تاریک
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه:

هویت جنسی دختران در کرمانشاه نگران‌کننده است

هویت جنسی دختران در کرمانشاه نگران‌کننده است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه با اشاره به مشکلات فرهنگی اجتماعی استان، گفت: هویت جنسی دختران در کرمانشاه نگران‌کننده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، زهرا جانجانی صبح امروز سه‌شنبه در جلسه هم‌اندیشی بانوان استان کرمانشاه که در سالن جلسات دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه رازی برگزار شد، اظهار داشت: هویت جنسی دختران در کرمانشاه نگران‌کننده است چرا که با توجه به فرهنگ استان، خانواده‌ها می‌خواهند دختران شبیه پسران باشند.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه افزود: بخشی از مشکل زنان به دلیل شرایط جنگ و مهاجرت پیش آمده موجب ایجاد درهم ریختگی فرهنگی و آداب و رسوم شده است. 

 

وی در ادامه به بخشی از مشکلات استان اشاره کرد و گفت: در موضوع حاشیه‌نشینی، اعتیاد، بالا بودن خشونت جزو استان‌های دارای رتبه تک‌رقمی هستیم که بیشترین تأثیر سوء این موارد بر زنان است.

 

جانجانی خاطرنشان کرد: همین معضلات اجتماعی و اقتصادی که منجر به ظهور فرزندان تک سرپرست یا زنان بدسرپرست می‌شود که بار سنگین این معضل در جامعه بر عهده زنان است.

 

وی همچنین با اشاره به عدم مراکز ورزشی مختص بانوان در کرمانشاه، تصریح کرد: در حوزه تفریح و نشاط اجتماعی این مسئله از نگاه مسئولان مغفول مانده است.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه با تأکید بر حل مسائل حوزه‌های زنان، افزود: باید به زنان نگاه سرمایه‌ای داشته باشیم تا از هدر رفت این سرمایه‌ها جلوگیری کرد.

انتهای خبر/

هویت جنسی دختران در کرمانشاه نگران‌کننده است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از