حالت تاریک
رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه:

والیبال کرمانشاه از نبود اسپانسر رنج می‌برد

والیبال کرمانشاه از نبود اسپانسر رنج می‌برد

رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه یکی از مشکلات اصلی ورزش استان کرمانشاه به‌ویژه والیبال را نبود اسپانسر دانست.

بهمن بوچانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: فعالیت هیأت والیبال کرمانشاه از ابتدای سال جاری در حال پیگیری است که در ابتدا مسابقات قهرمانی استان کرمانشاه ویژه شهرستان‌های استان در دو بخش آقایان و بانوان در تمامی رده‌های سنی برگزار شد. 

رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه گفت: تیم‌های منتخب شهرستان‌ها به همراه بازیکنان در رده سنی ۲۰ سال و زیر ۱۸ سال مشخص شدند که در تیرماه میزبان مسابقات منطقه‌ای والیبال جوانان هستیم و در رده نوجوانان تیم کرمانشاه به استان کردستان اعزام می‌شود. 

بوچانی تصریح کرد: امیدواریم نوجوان و جوانان والیبالیست کرمانشاهی تحت هدایت مربیان برجسته و توانمند استان بتوانند در مسابقات پیش‌رو نتایج خوبی را کسب کنند و خود را به جامعه والیبال کشور معرفی کنند. 

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی ورزش استان کرمانشاه به ویژه والیبال نبود اسپانسر است، خاطرنشان کرد: اگر اسپانسر مالی مناسبی بتواند تیم کرمانشاه را حمایت کند می‌توانیم در دسته اول یا دوم والیبال جوانان و نوجوانان در مسابقات کشور نماینده داشته باشیم. 

رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه بیان کرد: هر چقدر والیبالیست‌های استان کرمانشاه توانمند و دارای مهارت‌های حرفه‌ای باشند اما در مسابقات لیگ کشوری حضور نداشته باشند عملاً رشد و پیشرفت آن‌ها متوقف می‌شود و نیازمند حضور فعالیت بخش خصوصی برای حمایت از ورزش استان کرمانشاه هستیم. 

بوچانی عنوان کرد: والیبال ورزش مورد علاقه بسیاری از نوجوانان و جوانان است و خانواده‌ها نیز تمایل دارند فرزندان آن‌ها در این رشته ورزشی فعالیت کنند و یکی از برنامه‌های اصلی هیأت والیبال استان کرمانشاه گسترش این ورزش در شهرهای مختلف استان است. 

وی افزود: طی چند سال گذشته استان کرمانشاه در مسابقات کشوری والیبال هیچ تیمی نداشته است و ورزش استان برای حضور فعال در رقابت‌های ملی نیازمند حمایت مالی است زیرا هزینه‌های اعزام تیم‌های ورزشی بسیار بالا است. 

رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ۱۴ نفر از والیبالیست‌های کرمانشاهی در تیم‌های استان‌های دیگر مشغول فعالیت هستند که این موضوع نشان از ضعف مالی ورزش استان کرمانشاه است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از