حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
والیبال کرمانشاه نیاز به حمایت مالی دارد
رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه:

والیبال کرمانشاه نیاز به حمایت مالی دارد

رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه گفت: فقدان حمایت‌های مالی بزرگ‌ترین مشکل والیبال استان کرمانشاه است که متأسفانه این موضوع باعث شده نتوانیم به لیگ‌های کشوری تیم اعزام کنیم.

بهمن بوچانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی ما در هیأت والیبال استان کرمانشاه گسترش و همگانی‌سازی ورزش والیبال در استان بوده است که عموم مردم بتوانند در این ورزش مفرح و نشاط‌آور مشارکت داشته باشند و جوانان ما در مسیر قهرمانی قرار بگیرند.

رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه عنوان کرد: طی ۶ ماه گذشته مسابقات متعددی با عناوین مختلف و به صورت جشنواره‌ها و یادواره شهدا برگزار شده است که در این مسابقات همه رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش آقایان و بانوان حضور داشتند و هیأت والیبال استان کرمانشاه از دهه کرامت تاکنون بیش از ۴۰۰ برنامه متنوع را اجرا کرده است.

بوچانی از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: جمعه آینده تیم پیشکسوتان استان کرمانشاه، برای اولین بار به مسابقات کشوری در ارومیه برگزار خواهد شد؛ این تیم با تلاش‌های شبانه‌روزی و همدلی، موفق شده است به‌ عنوان یکی از هشت تیم برتر کشور، جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کند.

وی در ادامه با اشاره به عدم موفقیت تیم‌های کرمانشاهی گفت: در چند ماه گذشته مسابقات کشوری در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در دو بخش آقایان و بانوان را پشت سر گذاشتیم که متأسفانه هیچ یک از تیم‌های نماینده استان کرمانشاه موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدند.

با اشاره به ضرورت ارتقای سطح فنی والیبال کرمانشاه، بر اهمیت دانش‌افزایی تأکید کرد و افزود: اکنون تمرکز اصلی ما ارتقای سطح فنی والیبال استان با برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینارهای داوری و مربی‌گری است؛ برای این منظور از مدرسان بین‌المللی دعوت می‌کنیم تا دانش مربیان و داوران استان را به‌روز کنند.

رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه بیان کرد: فقدان حمایت‌های مالی بزرگ‌ترین مشکل والیبال استان کرمانشاه است که متأسفانه این موضوع باعث شده نتوانیم به لیگ‌های کشوری تیم اعزام کنیم، لذا این موضوع باعث ناامیدی ورزشکاران ما شده است که امیدواریم با همت مسئولان و صنعتگران این مشکل که گریبان‌گیر جامعه ورزشی کرمانشاه شده است هرچه زودتر برطرف شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از