حالت تاریک
Logo
جمعه, 27 مهر 1403
وظیفه مسئولان سرکشی از خانواده‌های شهداست
فرماندار سرپل‌ذهاب:

وظیفه مسئولان سرکشی از خانواده‌های شهداست

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ما مرهون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آن‌ها هستیم و وظیفه داریم از خانواده‌های معظم شهدا که عزیزانشان را فدای اسلام و انقلاب کردند سرکشی کرده و مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ صدرالله بابلی صبح امروز پنج‌شنبه در دیدار با خانواده‌های معظم شهدای سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: شهدا تربیت‌یافتگان مکتب سیدالشهدا (ع) هستند که از جان و مال خود در راه دفاع از اسلام، انقلاب و کشور گذشتند. 

وی افزود: شهدا به تمام دلبستگی‌های دنیوی پشت پا زده و در جهاد فی سبیل‌الله حضور یافتند و به این سبب بهترین پاداش الهی را که همانا شهادت در راه خداست به‌دست آوردند. 

بابلی تصریح کرد: ما مرهون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آن‌ها هستیم و وظیفه داریم از خانواده‌های معظم شهدا که عزیزانشان را فدای اسلام و انقلاب کردند سرکشی کرده و مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم. 

باید قدردان استقامت خانواده‌های شهدا باشیم

مجتبی کاکایی نیز در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهدا الگو و اسوه‌های بارزی از ایثار، گذشت،  ایمان، بصیرت، ولایت‌مداری و تبعیت از ولی امر مسلمانان، شهامت، شجاعت، دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی هستند و ما باید این عزیزان را در زندگی الگوی خود قرار دهیم. 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب افزود: آنچه که در دوران دفاع مقدس باعث شد ما با عده و عده کمتر بتوانیم بر تمام دنیای استکبار غلبه کنیم فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت بود و امروز نیز همین فرهنگ می‌تواند ما را در برابر دشمن پیروز کند لذا باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت گام‌های مؤثری برداریم. 

وی تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ کشور هستند و ما باید قدردان صبر و استقامت این عزیزان باشیم.

وظیفه مسئولان سرکشی از خانواده‌های شهداست
وظیفه مسئولان سرکشی از خانواده‌های شهداست
وظیفه مسئولان سرکشی از خانواده‌های شهداست

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از