حالت تاریک
مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی دالاهو:

اخلاص از ویژگی‌های سردار سلیمانی بود

اخلاص از ویژگی‌های سردار سلیمانی بود

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی دالاهو گفت: اخلاص از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمانی بود در واقع ایشان با خدا پیمان بسته بود و همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشته بود و از باری‌تعالی طلب شهادت می‌کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل شفیعی صبح امروز یکشنبه در همایش قرآنی جهاد تبیین در شهرستان دالاهو، ولایتمداری را از جمله ویژگی‌های بارز حاج قاسم سلیمانی ذکر کرد و اظهار داشت: ولایتمداری این سردار رشید سپاه اسلام در همه زمینه‌ها از جمله اطاعت از رهبری و پیاده‌سازی منویات معظم له و تبیین ولایتمداری در اوج قرار داشت.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان دالاهو گفت: اخلاص از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمانی بود در واقع ایشان با خدا پیمان بسته بود و همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشته بود و از باری‌تعالی طلب شهادت می‌کرد.

وی ولایتمداری را از نیازهای امروز جامعه، مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: تنها با این ویژگی می‌توان از بحران‌ها و مشکلات عبور کرد بر همین اساس ما باید همواره در مسیر ولایت و رهبری که حاج قاسم به ما آموخت و خود نیز در این مسیر حرکت می‌کرد، حرکت کرده و ثابت قدم باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی اذعان داشت: قدرشناسی مردم از سردار سلیمانی این پیام را برای سایر مدیران و مسئولان کشور دارد که اگر افرادی باشند و به مردم صادقانه خدمت کنند، بدون تردید آن‌ها هم قدردان زحمات مسئولان خواهند بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: این انقلاب ۴۵ سال در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کرده چه اینکه در فتنه ۸۸ کسانی آمدند که سر سفره شهدا نمک خوردند و نمک‌دان شکستند البته مردم به‌خوبی حق علیه باطل را تشخیص دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی گفت: در آن زمان کسانی آمدند که مردم به آن‌ها اعتماد داشتند و هرچند تشخیص آن‌ها بصیرت می‌خواست اما مردم اوج بصیرت خود را در نهم دی‌ماه به نمایش گذاشتند.

این فرمانده نظامی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی یک مکتب بود و ابعاد وجودی حاج قاسم را نمی‌توان با زبان بیان کرد، افزود: برکات شهید حاج قاسم در جغرافیای اسلام روزبه‌روز برای مسلمانان و آزادی‌خواهان اسلام روشن شده است و باید همه پیرو مکتب شهدا باشیم و راه و آرمان مقدس سردار شهید سلیمانی را ادمه بدهیم.

انتهای خبر/

اخلاص از ویژگی‌های سردار سلیمانی بود
اخلاص از ویژگی‌های سردار سلیمانی بود
اخلاص از ویژگی‌های سردار سلیمانی بود

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از