حالت تاریک
مسئول قرارگاه اربعین قرارگاه منطقه‌ای نجف مطرح کرد:

پارک ۵۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های قرارگاه نجف

پارک ۵۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های قرارگاه نجف

مسئول قرارگاه اربعین قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نزاجا گفت: بیش از ۵۰ هزار خودرو در مرز خسروی از خدمات پارکینگ‌های قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه استفاده کرده‌اند.

سیروس قنبری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه پاسداران در مرز خسروی پروژه جاده برکت را به طول ۳/۵ کیلومتر به منظور تسهیل تردد زائران در ایام اربعین احداث کرده است. 

مسئول قرارگاه اربعین قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نزاجا افزود: این قرارگاه همچنین تعداد هشت پارکینگ خودرویی را در خسروی احداث کرد که بالغ بر ۵۰ هزار خودرو گنجایش داشت. 

قنبری تصریح کرد: در این پارکینگ‌ها علاوه بر پارک خودرو موکب‌هایی نیز برای خدمات‌دهی به زوار تعبیه شده است. 

وی اذعان داشت: در هر پارکینگ، سرویس‌های بهداشتی احداث شده و ما در نظر داریم که در سال آینده کیفیت این پارکینگ‌ها را ارتقاء دهیم که در این راستا برنامه‌هایی همچون آسفالت یا شن‌ریزی سطح پارکینگ‌ها و نصب دوربین‌های پلاک‌خوان برای سهولت زوار در پیداکردن خودروها در دستور کار قرارگاه قرار دارد. 

قنبری گفت: همکاران ما به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند که خدمات شایسته‌ای را به زائران ارائه داده و زوار عزیز را بدون مشکل راهی شهرستان‌های خود کنند. 

وی در پایان افزود: عملکرد قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در این مدت مورد رضایت زوار بوده که باعث افتخار ما است و امیدواریم بتوانیم در سال‌های آتی نیز خدمتگزار زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) باشیم. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از