حالت تاریک
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

پلیس پیشران امنیت‌بخشی در جامعه است

پلیس پیشران امنیت‌بخشی در جامعه است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس پیشران مقابله با جرائم و امنیت‌بخشی در جامعه است، گفت: نیروهای پلیس مجاهدانه و مخلصانه برای حفظ و ارتقاء امنیت فعلی و برخورد با قانون‌شکنان شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان در دیدار با خانواده شهید محمدرضا کوشکی با تبریک و تسلیت مجدد به آنها، اظهار داشت: این شهید والامقام بدون هیچ اغراقی یکی از نیروهای زبده و توانمند پلیس بود که در ماموریت‌های مختلف وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌داد.

 

وی با بیان اینکه شهید کوشکی در مدت زمان کوتاه خدمتی خود سارقان و مجرمان زیادی دستگیر کرده بود که همین مسئله حاکی از شجاعت و دلیری وی بود، تصریح کرد: عامل شهادت وی نیز در درگیری با نیروهای پلیس به درک واصل شد تا قلب جریحه‌دار شده خانواده، همکاران و عموم مردم قدرشناس ایران اسلامی مقداری آرام بگیرد.

 

سردار حاجیان افزود: پدر این شهید والامقام هم در دوران دفاع مقدس و در قالب نیروی ارتش جانفشانی‌های زیادی از خود نشان داده است و این خانواده امروز با تقدیم این شهید والامقام دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند.

 

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین با ابلاغ سلام و پیام تسلیت سردار رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی به خانواده شهید کوشکی، افزود: مجموعه انتظامی استان برای هرگونه خدمت به این خانواده محترم آماده است.

 

وی ادامه داد: بی‌تردید امروز پلیس پیشران مقابله با جرائم و امنیت‌بخشی در جامعه است و نیروهای پلیس مجاهدانه و مخلصانه برای حفظ و ارتقاء امنیت فعلی و برخورد با قانون‌شکنان شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

 

سردار حاجیان در پایان بار دیگر با تسلیت شهادت محمدرضا کوشکی، وی را نمادی از استقامت و شجاعت معرفی کرد و گفت: من و همه همکارانمان با خود عهد کرده‌ایم که آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم کنیم و با جدیت راه این همکار عزیز خود را ادامه خواهیم داد.

 

در این دیدار، امیر طاهری فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور و جمعی از مسئولان انتظامی و ارتش نیز حضور داشتند.

 

شهید محمدرضا کوشکی از کارکنان پلیس آگاهی ساوجبلاغ البرز بود که روز نهم آبان امسال در درگیری با سارقان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از