دوشنبه 26 شهر 1403
1402-10-14 01:41 - شماره خبر : 3742 0

پیام فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه درپی حادثه تروریستی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه طی پیامی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، غلامعلی یاربیگی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه درپی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

از آغازین روزهای طلیعه انقلاب اسلامی، دشمنی‌های حکومت‌های شیطانی با امت ایران اسلامی آغاز شد و تا کنون در عرصه‌های مختلف ادامه دارد.

حال بار دیگر دست‌های خباثت و فتنه‌انگیز استکبار جهانی، اسراییل غاصب و آمریکای جنایتکار از آستین مزدوران بی‌شرم آنان بیرون آمد و جمع کثیری از هموطنان بی‌دفاع که در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی شرکت کرده بودند را مظلومانه به خاک و خون کشاندند و به شهادت رساندند.

پر پر شدن کودکان و زنان جلوی چشم مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر که ندای بی‌شرمانه و شیپور کذب تبلیغاتی مبارزه با اقدامات تروریستی گوش عالم را کر ساخته است، اکنون خاری در چشم این کذابان است که تشت رسوایی‌شان از بام ادعای دموکراسی افتاده و جهانی شده است.

وحدت و همدلی مردم با سردار شهیدشان و زنده نگه‌داشتن یاد و نام حاج قاسم سلیمانی، پاشنه آشیل دولت‌های مستکبر غرب و ایادی آنان در ادعای خاموش‌کردن راه مبارزاتی شهید سپهبد قاسم سلیمانی است.

مصداق بارز این کلام سردار است که «ما ملت شهادتیم» خون‌های به ناحق ریخته امروز، جوانه‌های مبارزه با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب کودک‌کُش، را سیراب و درخت تناور پایندگی و آزادگی را به آسمان سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی گره خواهد زد تا با ظهور منجی موعود، مهدی زهرا (س) امانت به ید بیضای ایشان سپرده شود.

بدینوسیله شهادت هموطنان عزیزمان در این حادثه کور تروریستی را به محضر ولی عصر ارواحنا لمقدمه فدا و مقام معظم رهبری  تسلیت عرض می‌نماییم و بر این وعده الهی «مکروا مکرالله و الله خیر الماکرین» پای می‌فشاریم که تا تقاص خون‌های ریخته شده دست از مبارزه نخواهیم کشید.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4z3j8
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار