حالت تاریک
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه خبر داد:

پیش‌بینی افزایش مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری

پیش‌بینی افزایش مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: طبق نظرسنجی‌های انجام گرفته حضور مردم در انتخابات نسبت به انتخابات قبلی با اقبال بیشتری مواجه خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی شعبانی عصر امروز چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه با موضوع آخرین وضعیت کمیته‌های انتخابات استان که در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در مجموع در استان کرمانشاه تعداد یک‌هزار و ۶۳۶ شعبه فعال خواهیم داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: در شهرستان اسلام‌آبادغرب ۱۱۴ شعبه، در ثلاث باباجانی ۴۹ شعبه، در شهرستان جوانرود ۶۹ شعبه، در دالاهو ۴۵ شعبه، در روانسر ۵۵ شعبه و در شهرستان سرپل‌ذهاب ۱۰۰ شعبه مستقر خواهد شد.

وی ادامه داد: در شهرستان سنقر ۱۰۱ شعبه، در شهرستان صحنه ۸۶ شعبه، در شهرستان قصرشیرین ۴۰ شعبه، در شهرستان هرسین ۹۹ شعبه، در شهرستان پاوه ۷۴ شعبه، در شهرستان کرمانشاه ۶۴۵ شعبه،  در شهرستان کنگاور ۷۴ شعبه و در شهرستان گیلانغرب با ۸۵ شعبه آماده برگزاری انتخابات خواهند بود.

شعبانی با بیان اینکه در ۳۴ بخش مستقل نیز شاهد برگزاری انتخابات خواهیم بود، خاطرنشان کرد: تقریباً تمام اقدامات لازم در زمینه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری انجام گرفته است. 

وی گفت: برآورد ما این است که از لحاظ امنیتی نیز مشکل حاد و خاصی در جریان برگزاری انتخابات به وجود نخواهد آمد و مجموعه استان از لحاظ امنیتی وضعیت قابل قبولی خواهد داشت. 

شعبانی ادامه داد: در حوزه اطلاع‌رسانی اقدامات خوبی صورت گرفته و بخش‌هایی در حوزه مشارکت و فعال شده‌اند،  فرمانداران در شهرستان‌های استان تلاش قابل تقدیری برای برگزاری هرچه بیشتر انتخابات انجام داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در حوزه‌ها و سطوح مختلف نیز انجام گرفته است نامزدهای انتخاباتی نیز در فضایی مناسب به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پرداختند.

وی افزود: طبق نظرسنجی‌های انجام گرفته حضور مردم در انتخابات نسبت به انتخابات قبلی با اقبال بیشتری مواجه خواهد شد طبق پیش‌بینی‌ها مشارکت در این دوره حدود ۵۳ درصد خواهد بود اما امیدواریم پس از انتخابات آمارها حضور و مشارکت مردم را بیش از این رقم نشان دهند و تأکید مقام معظم رهبری در این خصوص محقق شود. 

شعبانی بیان کرد: خوشبختانه آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات سالم وجود دارد  در صورت وجود مشکل و نیاز در حوزه پشتیبانی در ساعات باقی‌مانده تا انتخابات به سرعت برای رفع آنها اقدام خواهد شد تا شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم در روز جمعه هشتم تیرماه باشیم.

گفتنی است این جلسه که به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار شد، فرمانداران سایر شهرستان‌ها از طریق ویدئو کنفرانس نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از