حالت تاریک
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

چهاردهمین نمایشگاه قرآن کرمانشاه پایان یافت

چهاردهمین نمایشگاه قرآن کرمانشاه پایان یافت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمانشاه با استقبال خوب مردم و افزایش کیفیت نمایشگاهی پایان یافت.

پوریا جلالی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمانشاه از تاریخ ۱۶ فروردین تا ۲۰ فروردین‌ماه در دو نوبت صبح و عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزار و روز گذشته نیز اختتامیه آن صورت گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه قرآن امسال کرمانشاه از لحاظ بافت نمایشگاهی شامل غرفه‌های کودک و نوجوان، فعالیت‌های قرآنی ادارات، خانواده و عفاف و حجاب بود که پرداختن به حوزه کودک و نوجوان از جمله اقدامات برجسته نمایشگاه امسال بود.

جلالی خاطرنشان کرد: نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمانشاه در نوبت صبح میزبان دانش‌آموزان بود که تلاش شد در این رویداد قرآنی انتقال مفاهیم قرآنی و انس بیشتر با قرآن کریم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: همچنین در بخش دیگر نمایشگاه قرآن کرمانشاه یک ناشر از شهر قم به نمایندگی از ۴۱ ناشر قرآنی کشور در این نمایشگاه حضور یافت و نسبت به عرضه ۳ هزار عنوان کتاب و سایر محصولات فرهنگی به ویژه در حوزه کودک اقدام کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: نمایشگاه قرآن استان کرمانشاه امسال از لحاظ کیفی و کمی نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشت و استقبال مردم نیز از آن مثبت ارزیابی می‌شود به ویژه آن که حضور خانوادگی در نمایش جلوه ویژه داشت.

جلالی با اشاره به اینکه پرداختن به موضوع فلسطین و غزه در نمایشگاه قرآن کرمانشاه گفت: یکی از موضوعاتی که هنر متعهد باید به آن توجه کند پرداختن به ارزش‌های انسانی و الهی است که در این راستا تابلوهای نقاشی با موضوع مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس به نمایش گذاشته شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از