حالت تاریک
رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه:

کارگزاران نظام در مسیر انقلاب گام بردارند

کارگزاران نظام در مسیر انقلاب گام بردارند

رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه با تأکید بر اینکه کارگزاران نظام باید در مسیر انقلاب گام بردارند، گفت: شهدای بزرگ انقلاب و خدمت نمونه‌هایی بارز از کارگزاران، مسئولان و خدمتگزاران در تراز انقلاب هستند.

 

عظیم عظیمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: خط امام خمینی(ره) همان صراط مستقیم و حبل‌المتین است این راه در دین مبین اسلام و کتاب آسمانی قرآن ترسیم شده و امام خمینی(ره) در سال ۱۳۴۲ این مسیر را به ملت ایران بلکه به ملل آزادی‌خواه جهان نشان داد.

وی گفت: هر کس بخواهد در این راه قدم بگذارد باید صفات لازمه این راه را در خود مهیا کند؛ صفاتی همچون دلدادگی به یکتای بی‌همتا، خلوص نیت و تقوا، ایثار و عشق به خدمت در راه آرمان‌های الهی، عدالت‌خواهی، عدالت‌محوری، استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم و در یک کلام ولایت‌مداری و مطیع امر ولی‌بودن.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه با بیان اینکه کسانی که صفات فوق را داشته باشند می‌توانند کارگزار نظام باشند، افزود: یکی از مهم‌ترین صفات ایمان و اعتقاد راسخ به خدا و وعده‌های اوست لذا کسانی که در خط امامین انقلاب قرار می‌گیرند از آرمان‌هایی همچون شهادت‌طلبی، ظلم‌ستیزی، استکبارستیزی، ایثار و گذشت برخوردار هستند.

 وی اضافه کرد: درجریان انقلاب اسلامی ایران از آغاز تاکنون شاهد جان‌فشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های بسیاری در این مسیر بوده‌ایم، شهدایی که حتی از مدت‌ها پیش از پیروزی انقلاب و نیز پس از پیروزی آن، راه امام (ره) را بر گزیدند و تمام هستی خود در این راه در طبق اخلاص گذاشتند. 

عظیمی تصریح کرد: امروز پرچم دار این راه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی است و ان‌شاءالله با وجود ایشان مسیر انقلاب به قله موعود خواهد رسید.

وی اذعان داشت: کسانی که می‌خواهند به عنوان کارگزار، مسئول و خدمتگزار در این نظام مقدس ایفای نقش کنند باید حتماً دارای ویژگی‌های مورد اشاره در تراز انقلاب اسلامی باشند که در راس آن ولایت مداری است.

 رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه تصریح کرد: شهدای بزرگ انقلاب و خدمت نمونه‌هایی بارز از کارگزاران، مسئولان و خدمتگزاران در تراز انقلاب هستند، از جمله این شهدای خدمتگزار می‌توان به شهید بهشتی و حاج‌ قاسم سلیمانی اشاره کرد. 

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در زمان حیات و شهادت خود، مکتبی از مکتب امام خمینی(ره) را بنا کرد، خاطرنشان کرد: مکتب حاج‌ قاسم از چنان غنایی برخوردار است که روز به روز بر طرفداران و پیروان آن افزوده می‌شود و امروز شاهد جرقه‌های عدالت‌خواهی، ظلم‌ستیزی و اسلام‌خواهی در میان مردم آزادی جهان و به‌ویژه قشر جوان آن هستیم.

عظیمی بیان کرد: این بیداری جهانی از نشانه‌های به حقیقت پیوستن کلام امام خمینی(ره) در نزدیک‌شدن به قله است.

وی گفت: شهید جمهور آیت‌الله رئیسی از دیگر کارگزاران و خدمتگزاران مخلص نظام اسلامی بود، ایشان از کودکی تا به امروز تمام هستی و توان خود را در راه انقلاب و خدمت به مردم صرف کرد. 

عظیمی ادامه داد: شهید رئیسی همیشه در مسیر ولایت و هدایت‌های داعیانه امام انقلاب و منویات ایشان قدم برمی‌داشت‌ و در این راه جان خود را فدا کرد و به شهادت رسید. 

وی گفت: کارگزار و نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی باید راه شهید رئیسی، شهدای انقلاب و شهدای خدمت را تا انتها ادامه دهد و در این مسیر از جان و مال خود بگذرد.

عظیمی با بیان اینکه رئیس جمهور و مسئول در تراز انقلاب در مسیر خدمتگزاری به مردم نباید اسیر نفس و دنیاطلبی شود، گفت: برخی هرچند در ابتدا در مسیر انقلاب گام برداشتند اما به مرور زمان در دام‌هایی که بر سر راه آنها قرار داده شد گرفتار و از مسیر اصلی منحرف شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: کارگزار انقلاب باید از مسیرها و گروه‌های انحرافی دوری کند. او باید همواره حبل المتین را نصب العین خود قرار دهد و در مسیر امامین انقلاب گام بردارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از