حالت تاریک
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه مطرح کرد:

کاهش ۶۰ درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های کرمانشاه

کاهش ۶۰ درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: نسبت به سال گذشته شاهد کاهش ۶۰ درصدی موارد فوتی و کاهش ۸ درصدی شمار مجروحان حوادث جاده‌ای طی هشت روز اخیر بوده‌ایم.

عبدالحسین زارع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با آغاز طرح نوروزی از روز ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳، آمار فوتی و مجروحان حوادث خودرویی در سطح جاده‌های استان کرمانشاه نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

 

 

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه در رابطه با میزان کاهش آمار فوتی و مجروحان تصادفات جاده‌ای، عنوان کرد: نسبت به سال گذشته شاهد کاهش ۶۰ درصدی موارد فوتی و کاهش ۸ درصدی شمار مجروحان حوادث جاده‌ای طی هشت روز اخیر بوده‌ایم.

 

 

 

زارع با توجه به شلوغی جاده‌ها در این تعطیلات نوروزی، تأکید کرد: به رانندگان عزیز توصیه می‌کنیم که حین رانندگی عجله و شتاب نداشته باشند و سفرهای خود را به ساعات پایانی روز و شب موکول نکرده تا موجب خستگی و خواب‌آلودگی نشوند و خدای نکرده مشکلی برای خود و دیگران به وجود نیاورند.

 

 

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه افزود: با آغاز طرح نوروزی و رصد ترددهای بین جاده‌ای، بیش‌ترین آمار تردد جاده‌ای مربوط به محور اصلی کنگاور تا اسلام‌آبادغرب بوده و کم‌‌ترین آمار تردد مربوط به محور فرعی کامیاران است.

 

 

زارع در پایان خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه‌روزی در اختیار عموم مردم قرار دارد که از این طریق مسافران می‌توانند از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از