حالت تاریک
استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

کرمانشاه آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

کرمانشاه آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

استاندار کرمانشاه با اشاره به فراهم بودن تمام امکانات و شرایط لازم از آمادگی حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس و انتخاب دو نماینده باقی‌مانده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ محمدطیب صحرایی شامگاه امروز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از فرمانداری کرمانشاه در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: تمام مسئولان و دست‌اندرکاران در هیأت اجرایی، نظارت و بازرسی در ساعات منتهی به برگزاری انتخابات در حال تلاش برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

استاندار کرمانشاه گفت: فردا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ساعت هشت صبح همزمان با سایر حوزه‌های رأی‌گیری در کشور دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای انتخاب دو نماینده باقی‌مانده صورت می‌گیرد.

صحرایی بیان ‌کرد: برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه به صورت تمام‌الکترونیک است به این معنا که علاوه بر فرآیند احراز هویت، مرحله اخذ رأی نیز به صورت الکترونیکی خواهد بود.

وی ادامه داد: برای برگزاری تمام الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه تمام امکانات و شرایط لازم در حوزه زیرساخت و آموزش کارشناسان مربوطه انجام گرفته است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: فرآیند اخذ رأی در دور دوم انتخابات در سراسر شهرستان کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک خواهد بود و هیأت نظارت و اجرایی بازرسی لازم را خواهند داشت.

صحرایی عنوان کرد: در صورت بروز مشکل و بر اساس قانون و دستور وزارت کشور چنان‌چه فرآیند انتخابات با مشکل مواجه شود تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از