حالت تاریک
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

کرمانشاه درصدد اخذ امتیاز میزبانی ۲مسابقه بین‌المللی است

کرمانشاه درصدد اخذ امتیاز میزبانی ۲مسابقه بین‌المللی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در حال تلاش و رایزی با فدراسیون هستیم که در رشته‌های کنگ‌فو در رده بزرگسالان و بوکس در رده جوانان میزبان برگزاری مسابقات بین‌المللی باشیم.

منوچهر حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و فرا رسیدن چهل‌وپنجمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در خصوص به‌کارگیری و ایجاد اشتغال برای ورزشکاران در رشته‌های مختلف ما توانسته‌ایم تاکنون ۱۲ نفر از قهرمانان استان را طبق آیین‌نامه و بخشنامه مصوب در دولت، در اداره کل ورزش و جوانان استان استخدام کنیم.


وی در رابطه با برگزاری مسابقات ورزشی، عنوان کرد: در استان کرمانشاه با توجه به عملکرد هیئت‌های ورزشی هر روز در حال برگزاری مسابقات استانی در رشته‌های مختلف هستیم.


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برگزاری و میزبانی مسابقات کشوری خبر داد و گفت: در ۲۵ و ۲۶ بهمن‌ماه مسابقه داژبال قهرمانی کشور در رده آقایان به میزبانی شهرستان صحنه و به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

حاتمی درباره برگزاری مسابقات بین‌المللی، نیز افزود: ما در استان کرمانشاه، میزبان مسابقات بین‌المللی شطرنج با حضور ۱۱ کشور و ۳۰۰ ورزشکار هستیم که در مجموع از پنجم تا ۱۲ بهمن برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از رایزنی برای میزبانی مسابقات کشوری خبر داد و گفت: به همه هیئت‌های ورزشی استان اعلام شده و برنامه‌ریزی لازم در این راستا صورت گرفته حتی چند جلسه‌ای با فدراسیون‌های ورزشی برگزار شده است.


حاتمی با اشاره به تصمیم‌گیری اصلی دررابطه با میزبانی مسابقات، خاطرنشان کرد: با توجه به صحبت‌ با روسای فدراسیون‌ها و درخواست‌های انجام شده در نهایت تصمیم‌گیری اصلی برای اعطای میزبانی مسابقات با فدراسیون‌ها است.


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه درباره هزینه‌های مالی میزبانی مسابقات، تاکید کرد: برای میزبانی در سطح بین‌المللی و کشوری نزدیک به ۸ میلیارد تومان هزینه برآورد می‌شود که بار سنگین مالی را برای اداره‌ کل دارد.


حاتمی در پایان از رایزی برای برگزاری مسابقات در دو رشته ورزشی خبر داد و گفت: در حال تلاش و رایزی با فدراسیون هستیم که در رشته‌های کنگ‌فو در رده بزرگسالان و بوکس در رده جوانان میزبان برگزاری مسابقات بین‌المللی باشیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از