حالت تاریک

کرمانشاه در جایگاه دوم المپیاد آمادگی جسمانی ایستاد

کرمانشاه در جایگاه دوم المپیاد آمادگی جسمانی ایستاد

رئیس کمیته آمادگی جسمانی شهرستان کرمانشاه گفت: تیم استان  کرمانشاه توانست در نخستین المپیاد آمادگی جسمانی کشور، مقام دوم را کسب کند.

محمدامین کاویان‌خواه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: در نخستین المپیاد آمادگی جسمانی کشور که به میزبانی استان تهران برگزار شد، تیم استان  کرمانشاه توانست مقام دوم را کسب کند.

رئیس کمیته آمادگی جسمانی شهرستان کرمانشاه و مربی تیم منتخب آمادگی جسمانی و  کتل‌بل استان افزود: در این مسابقات اعضای تیم آمادگی جسمانی دو مدال طلا و دو مدال برنز را به‌دست آوردند.

وی با بیان اینکه این تیم در چهار رده سنی  قرار داشت، گفت: شرکت کنندگان در این مسابقات طی سه روز با هم به رقابت پرداختند.

کاویان‌خواه با تقدیر از هئیت آمادگی جسمانی استان  و اداره ورزش برای تأمین امکانات، خاطرنشان کرد: ۱۰ نفر از مدال‌آوران تیم استان کرمانشاه از آکادمی ورزش بلست بودند.

وی از آمادگی آکادمی ورزش بلست خبر داد و گفت: این آکادمی با هدف ارتقا و بهبود سلامت عموم مردم و پیشرفت ورزشکاران استان بنا شده است.

کاویان‌خواه افزود: این آکادمی از چهار مجموعه بدنسازی و آمادگی جسمانی آقایان و بانوان به صورت مجزا  همچنین مرکز ماساژ تشکیل شده است.

وی در خصوص مرکز ماساژ این آکادمی، گفت: این آکادمی با داشتن بزرگترین مرکز ماساژ در غرب کشور و همچنین مرکز  آسیب‎شناسی و حرکات اصلاحی و آنالیز بدن با دستگاه‌های بروز دنیا در استان کرمانشاه واقع در شهرک الهیه مجموعه زرین آماده خدمت‌رسانی به عموم مردم و ورزشکاران عزیز است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از