حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
کرمانشاه میزبان جودوکاران عراقی است
رئیس هیأت جودو استان کرمانشاه:

کرمانشاه میزبان جودوکاران عراقی است

رئیس هیأت جودو استان کرمانشاه گفت: یکی از برنامه‌های در دست اقدام هیأت جودو استان کرمانشاه برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات چندجانبه با حضور تیم جودو عراقی است که در ماه‌های آینده انجام خواهد شد

جلال فتاحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به تقویم اعلامی از سوی فدراسیون جودو، یک‌سری برنامه‌ها به صورت دستورالعمل برای هیأت جودو استان کرمانشاه ارسال شده که با همت ورزشکاران در حال انجام آن‌ها هستیم.

رئیس هیأت جودو استان کرمانشاه عنوان کرد: علاوه بر برنامه‌های اعلامی فدراسیون، هیأت جودو استان نیز برنامه‌های متنوعی از جمله مسابقات استانی و چندجانبه منطقه‌ای که باعث شده شور و نشاط خاصی در هیأت جودو استان کرمانشاه ایجاد شود.

فتاحی خاطرنشان کرد: در کنار مسابقات، برگزاری کلاس‌های آموزشی و کلاس جمع‌آوری‌ دان، کلاس آموزش مربی‌گری و... از دیگر برنامه‌هایی است که تا پایان سال به صورت مستمر برای هیأت جودو استان کرمانشاه تدارک دیده شده است.

فتاحی با اشاره به حضور جودوکاران کرمانشاهی در مسابقات، بیان کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری مسابقات متعددی در رشته جودو برگزار شده که شاخص‌ترین آن‌ها مسابقات چندجانبه است که با حضور و مشارکت استان‌های همجوار از جمله ایلام، لرستان، مرکزی، همدان و کردستان تاکنون برگزار شده است.

وی در ادامه افزود: در مسابقات چند‌جانبه‌ای که در استان‌های کردستان، لرستان و همدان برگزار شد، جودوکاران کرمانشاهی با کسب عناوین متعدد نقش بسیار پررنگی در این دور از مسابقات داشتند، هم‌اکنون نیز در حال برنامه‌ریزی برای میزبانی مسابقات چندجانبه در استان کرمانشاه هستیم.

رئیس هیأت جودو استان کرمانشاه از حضور جودوکاران کشور عراق در کرمانشاه خبر داد و گفت: هفته گذشته با توجه به رایزنی‌هایی که صورت گرفت یک تیم از جودوکاران عراقی وارد کرمانشاه شدند و با مربی‌های استان دیدار داشتند که این موضوع بدون شک تأثیر بسیار چشم‌گیری در افزایش روحیه، نشاط و تقویت ورزشکاران ما خواهد داشت و سعی ما بر این است که این کار استمرار داشته باشد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های در دست اقدام هیأت جودو استان کرمانشاه برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات چندجانبه با حضور تیم جودو عراقی است که در ماه‌های آینده انجام خواهد شد و در هفته آینده نیز تیم بانوان جودو عراق در استان کرمانشاه حضور پیدا خواهند کرد و پس از دیدار با تیم‌های عراقی، تیم جودو کرمانشاه نیز به بغداد اعزام خواهد شد.

فتاحی تأکید کرد: برای افزایش سطح فنی و تکنیکی جودو کرمانشاه، سعی ما بر این است که از ظرفیت فراتر از موقعیت جغرافیایی کرمانشاه استفاده کنیم و در این راستا با کشورهای همسایه از جمله عراق، تاجیکستان، پاکستان و... تعامل داشته باشیم.

رئیس هیأت جودو استان کرمانشاه در پایان، در رابطه با حضور جودوکاران کرمانشاهی در تیم ملی گفت: در بخش بانوان راحیل مرادی و در بخش آقایان امید پیوندی دو جودوکار کرمانشاهی هستند که در تیم ملی حضور دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از