پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-14 09:52 - شماره خبر : 9550 0
رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه:

کرمانشاه میزبان مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز

رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه گفت: امسال بنا به پیگیری‌های انجام در دو ماه آینده کرمانشاه میزبان مسابقات بین‌المللی خواهد بود که اغلب کشورهای اسلامی از جمله عمان، قطر، ترکیه، سوریه و… حضور خواهند داشت.

شهنام اردلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در سه المپیک گذشته در رشته تنیس روی میز، تنها بازیکنی که به مسابقات المپیک اعزام شده ندا شهسواری از استان کرمانشاه بوده که این نشان از اهمیت جایگاه کرمانشاه در رشته ورزشی تنیس روی میز دارد. 

رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه عنوان کرد: امسال اولین سالی است که پس از ۵۰ سال، تیم بزرگسالان استان کرمانشاه تشکیل شده و در حال رقابت در مسابقات لیگ کشوری است؛ در لیگ مسابقات جوانان و نوجوانان نیز در دو بخش آقایان و بانوان تیم‌های استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند. 

اردلان با اشاره به قهرمانی ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات کشوری، خاطرنشان کرد: در قسمت نوجوانان و جوانان وانیا یاوری در مسابقات قهرمانی کشور در سال گذشته و امسال مقام اول را کسب کرد، در قسمت نونهالان قدس نیز النا ناظری در مسابقات سال گذشته و امسال توانست مقام اول را کسب کند. 

وی در ادامه افزود: طی چهار سال گذشته، هرساله یک نفر به مسابقات قدس جهانی اعزام می‌شود که خوشبختانه هرساله یک ورزشکار کرمانشاهی به این مسابقات اعزام شده در سال اول وانیا یاوری، سال دوم رویا جواهری، سال سوم مرجان کبودی و سال چهارم النا ناظری تنها ورزشکارانی بودند که در مسابقات قدس جهانی حضور داشتند. 

رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه از اعزام تیم بزرگسالان کرمانشاه به لیگ کشورهای عربی خبر داد و گفت: در هفته آینده همراه با تیم بزرگسالان کرمانشاه، برای شرکت در یک اردوی تدارکاتی، عازم اربیل عراق هستیم و طی تفاهم‌نامه‌ای که با اربیل عراق منعقد شده یک تیم کامل از بزرگسالان آقایان استان کرمانشاه در لیگ کشورهای عربی شرکت خواهند کرد. 

اردلان تصریح کرد: در بخش بانوان نیز تفاهم‌نامه‌ای با کشور عمان منعقد شده و در حال حاضر با کشورهای قطر و ترکیه در حال مذاکره هستیم که ان‌شاءالله ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات کشورهای ذکر شده شرکت کنند. 

رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه میزبان مسابقات بین‌المللی خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه در سال گذشته استان کرمانشاه همواره میزبان مسابقات کشوری بوده اما امسال بنا به پیگیری‌های انجام در دو ماه آینده کرمانشاه میزبان مسابقات بین‌المللی خواهد بود که اغلب کشورهای اسلامی از جمله عمان، قطر، ترکیه، سوریه و… حضور خواهند داشت. 

اردلان در پایان در رابطه با مشکلات هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به اینکه ورزش تنیس روی میز یکی از رشته‌های پرافتخار برای استان کرمانشاه است، اما متأسفانه هیچ‌گونه حمایت مالی از هیأت و ورزشکاران این رشته نمی‌شود و ضروری است که مسئولان نسبت به تأمین زیرساخت‌های لازم و حمایت مالی از ورزشکاران و هیأت تنیس روی میز اقدام عاجل کنند.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VvpLO
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار