حالت تاریک
کرمانشاه میزبان مسابقات هندبال کشوری می‌شود
رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه:

کرمانشاه میزبان مسابقات هندبال کشوری می‌شود

رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه گفت: در چند روز آینده نیز مسابقات خردسالان در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب با حضور چندین تیم از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ایرج یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در طول چهار سال گذشته در هیأت هندبال استان کرمانشاه اتفاقات بسیار خوبی را شاهد بودیم که باعث شده هندبال استان کرمانشاه در کشور جایگاه بسیار خوبی داشته باشد.

رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه اقدامات هیأت در سال جاری را تشریح کرد و گفت: در چند ماه گذشته استان کرمانشاه و هیأت هندبال میزبان و برگزار کننده مسابقات کشوری نونهالان، مسابقات ارتش ایران و مسابقات منطقه‌ای بوده است که تیم‌های هندبال استان کرمانشاه در همه مسابقات حضور پررنگی داشتند.

وی در ادامه افزود: همه برنامه‌هایی که فدراسیون در تقویم هیأت هندبال تعریف کرده بود در طول ۶ ماه گذشته انجام شده از جمله مسابقات استانی که با حضور ۶ تیم برگزار شد، خوشبختانه برنامه‌های هیأت در حال انجام است و در راستای اجرای آن‌ها مشکل خاصی وجود ندارد.

یزدا‌ن‌پناه اذعان کرد: خوشبختانه امسال دو تیم زاگرس و کرمانشاه در لیگ یک کشور حضور دارند که اکنون در حال بررسی مقدمات کار آن‌ها هستیم که ان‌شاءالله بتوانند در مسابقات لیگ یک حضور چشم‌گیری داشته باشند.

رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه از میزبانی استان کرمانشاه در مسابقات کشوری خبر داد و گفت: در چند روز آینده نیز مسابقات خردسالان کشور در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب با حضور چندین تیم از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

یزدان‌پناه تصریح کرد: در بخش بانوان دو تیم از استان کرمانشاه از سال گذشته در لیگ دسته دوم حضور دارند و امسال نیز در حال آماده‌سازی برای شرکت در مسابقات لیگ دو هستند.

یزدان‌پناه اذعان کرد: در استان کرمانشاه رشته هندبال تنها رشته‌ با توپی است که در همه رده‌های سنی تیم دارد و تنها رشته ورزشی در استان کرمانشاه است که دو تیم در لیگ یک و دو تیم در لیگ دو دارد.

یزدان‌پناه بیان کرد: در بحث آموزش برای برگزاری چند کلاس مربی‌گری و داوری از طرف هیأت هندبال به فدراسیون درخواست داده شده که در صورت موافقت فدراسیون در دو ماه آینده اقدام خواهیم کرد.

وی در رابطه با حضور هندبالیست‌های کرمانشاهی در تیم ملی تصریح کرد: در رده سنی جوانان مهدی مرادی و در رده بزرگسالان چند نفر از هندبالیست‌های کرمانشاهی عضو تیم ملی هستند؛ در لیگ برتر کشور نیز هشت بازیکن در تیم‌های مختلف حضور دارند.
 
یزدان‌پناه در پایان گفت: متأسفانه سالن ورزشی هندبال در حاشیه شهر قرار دارد و امنیت چندانی به ویژه برای بانوان ندارد، که این عامل باعث شده در حد انتظار استقبال چندانی از این ورزش وجود نداشته باشد که توقع داریم مسئولان استان در این رابطه تدابیری بیندیشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از