حالت تاریک
و لاتحسبن‌الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتاً؛

کمتر از شهادت شایسته شهید رئیسی نبود

کمتر از شهادت شایسته شهید رئیسی نبود

با توجه به مجاهدت‌های شبانه‌روزی آیت‌الله رئیسی، کمتر از شهادت شایسته ایشان نبود که البته این امر وعده صادق الهی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ انقلاب اسلامی ایران از بدو شکل‌گیری شاهد وقوع حوادث مختلفی بوده و دشمنان سعی کرده‌اند با اجرای نقشه‌های گوناگون این انقلاب را با مشکلاتی مواجه کنند اما رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همراه با حضور مردم در میدان تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است.

ترورهای دهه ۵۰ در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی به دست گروهک منافقین و شهید شدن شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی و ۷۲ تن از اعضای حزب جمهوری اسلامی اگرچه باعث شد جمعی از یاران انقلاب به درجه رفیع شهادت برسند اما هيچ‌گاه سبب نشد مسیر پیش‌روی انقلاب دچار خدشه شود.

شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی از جمله افرادی است که قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مجاهدت‌های بسیاری را انجام داد و در مسئولیت‌های مهم کشوری نقش به‌سزایی را ایفا کرد و همواره در راستای خدمتگزاری به مردم گام برداشت و تلاش کرد در مسئولیت خود وظایف را به بهترین شیوه ممکن به سرانجام برساند.

شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی از زمان پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری و کسب رأی مردم همواره در سه سال گذشته تلاش کرد برای حل مشکلات گام‌های مؤثری را بردارد و همواره با حضور در صحنه‌های مختلف سعی می‌کرد علاوه بر دریافت گزارش‌های مسئولان به صورت جهادی نظرات مردم را جویا شود و در راستای حل مشکلات آنها اقدام کند.

مردم‌داری ویژگی برجسته شهید خدمت آیت‌الله رئیسی 

حجت‌الاسلام والمسلمین صادق ایرانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی خدمتگذار واقعی به مردم بود و همواره  در راستای حل مشکلات‌ آنها اقدام‌‌ می‌کرد.

مدیر حوزه‌ علیمه استان کرمانشاه گفت: دشمن همواره سعی دارد با ایجاد حس ناامیدی و ناکارآمدی مردم را نسبت به مسئولان کشور دلسرد کند اما مردم با حضور در صحنه‌های مختلف حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب در زمان رهبری امام خمینی(ره)  و مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند.

ایرانی تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی همواره در صحنه‌های مختلف داخلی و خارجی کشور حضور داشت و سعی می‌کرد مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی را به درستی برای آحاد مردم و مسئولان کشورهای جهان تبیین کند و سیاست خارجی عزت‌آفرین را به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های‌ برجسته شهید جمهور آیت‌الله رئیسی تبعیت از ولایت‌فقیه بود که همواره نسبت به فرامین رهبر معظم انقلاب تأکید ویژه داشت و دیگر مسئولان و مردم را نسبت به اهمیت این دستورات آگاه می‌کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: ویژگی دیگر شهید رئیسی حضور در بین مردم و ارتباط چهره به چهره با آنها بود و در خیابان‌ها و مکان‌های مختلف مانند سفرهای استانی به درد دل مردم گوش می‌داد و نسبت به حل مشکلات آنها اقدام می‌کرد.

ایرانی عنوان کرد: در انتخابات آتی ریاست جمهوری باید تلاش کنیم علاوه بر حضور پر شور برای انتخاب آگاهانه اقدام کنیم تا بار دیگر نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

شهید آیت‌الله رئیسی خستگی‌ناپذیر بود

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد میرزایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خستگی و استراحت را برای خود ممنوع اعلام کرده بود و تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به‌کار گرفته بود و تلاش‌های بسیاری را در این راستا رقم زد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: آیت‌الله رئیسی تسلط کامل و خوبی بر حوزه‌های مختلف اجرایی کشور داشت و این وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کرد و همواره معتقد بود باید کارها در سریع‌ترین زمان ممکن برای رفاه مردم به نتیجه برسد.

میرزایی عنوان کرد: روحیه خستگی‌ناپذیری در شهید رئیسی به صورت کامل مشخص بود زیرا روزی در حال بازدید از پروژه‌های عمرانی بود و ساعتی دیگر در حال سخنرانی در بین مردم بود و این نشان از اهمیت فرهنگ کار، تلاش و جهاد دارد.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور فقید آیت‌الله رئیسی فرهنگ کار و تلاش را بار دیگر احیا کرد و توانست طی مدت سه سال علاوه بر توسعه زیرساخت‌ها در قلب و ذهن مردم ایران جایگاه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: حضور میلیونی در مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان نشان از محبوبیت این شهدا دارد.

میرزایی تأکید کرد: یکی از توصیه‌های شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به مسئولان برای دادن وعده‌ها این بود که باید با مردم صادق بود و از دادن وعده‌های تو خالی به مردم  پرهیز کرد.

آیت‌الله رئیسی محبوب ایرانیان بود

محمدهادی صحرایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: روزی که آیت‌الله رئیسی ریاست‌جمهوری را پذیرفتند ویروس کرونا روزانه آمار بیش از ۷۰۰ کشته از کشور ما به ثبت می‌رسید که ایشان با تکیه بر مبانی اسلام ناب و ارزش‌های انقلاب توانستند بدون اتکا به منابع غربی واکسن مورد نیاز را تهیه کنند.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: دولت سیزدهم توانست با تکیه بر قدرت دیپلماسی پول‌های توقیف‌شده در سایر کشورها توسط امیرعبداللهیان را مجدد زنده کند زیرا تحولات بسیار زیادی در حال رقم خوردن است.

صحرایی عنوان کرد: در صحنه سیل و زلزله با وجود اینکه مشکلات بسیاری وجود داشت اما رئیس‌جمهور در بین مردم حاضر می‌شد و مشکلات آنها را بررسی و دستورات لازم را ابلاغ می‌کرد و خدمت صادقانه و بی‌تکلف را وظیفه خود می‌دانست.

وی ادامه داد: در زمان دولت سیزدهم و ریاست‌جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی استان‌ها با مشکل کم‌آبی مواجه‌ شدند اما رئیس‌جمهور با تخصیص اعتبار لازم در راستای حل مشکلات آنها گام برداشت و مکرر بیان می‌کرد فرصت خدمت‌گزاری کوتاه است.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه عنوان کرد: تشییع امروز پیکر شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به همراه همراهان ایشان نشان از جایگاه و محبوبیت این چهره دارد که کشورهای همسایه نسبت به اعلام چهار روز عزای عمومی اقدام کردند.

صحرایی بیان کرد: شهید امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز با تلاش‌های صورت گرفته در عرصه روابط خارجی پیام رهبر معظم انقلاب و مسئولان کشور به کشورهای جهان را عهده‌دار بود که حقیقتا توانست اقدامات مهمی را همچون عضویت در بریکس، شانگهای و... را رقم بزند و لحظه‌ای از قدرت خداوند متعال غافل نشد.

وی تاکید کرد: راه خدمت‌رسانی شهید رئیسی ادامه خواهد داشت و انقلاب اسلامی ایران با اقتدار و با صلابت به مسیر پر افتخار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی طی روزهای گذشته بر اثر سانحه بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل شد و امروز هم مردم ایران اسلامی با اندوه فراوان پیکر شهید جمهور را به خاک خواهند سپرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از