حالت تاریک
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه مطرح کرد:

گازرسانی به 13 روستا در سرپل‌ذهاب

گازرسانی به 13 روستا در سرپل‌ذهاب

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: مشعل گاز ۱۳ روستا و سه واحد صنعتی در شهرستان سرپل‌ذهاب با یک هزار و ۲۵ میلیارد ریال روشن شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ناصر حسینی اظهار داشت: مشعل گاز ۱۳ روستا و سه واحد صنعتی در شهرستان سرپل‌ذهاب روشن شد و در حال حاضر به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با پیگیری‌های مسئولان شاهد وضعیت مطلوبی از نظر برخورداری این شهرستان از نعمت گاز هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: اکنون شهر سرپل‌ذهاب به طور ۱۰۰ درصد و روستاهای این شهرستان به میزان ۹۶ درصد از نعمت گاز برخوردارند.

وی اظهار کرد: همچنین اکنون سه‌ شهرستان قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در وضعیت سبز هستند و تنها چند روستا در این مناطق به دلیل داشتن معارض محلی باقی مانده که گاز دار شوند که روند گازرسانی به این روستاها نیز تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تمام روستاها حتی روستاهای با جمعیت زیر ۲۰ خانوار در مسیر نیز که قابلیت گازرسانی دارند از این نعمت برخوردار شوند ادامه داد: هر ۳۴ شهر استان کرمانشاه به طور ۱۰۰ درصد دارای نعمت گاز هستند و ضریب برخورداری روستاهای استان نیز از نعمت گاز ۹۸.۵ درصد است.

او گفت: اکنون شهر و روستاهای استان کرمانشاه ۹۹/۵ درصد گازرسانی شده که تلاش می‌کنیم باقی مانده روستاها از جمله چهار روستای سرپل ذهاب نیز تا پایان امسال از این نعمت طبیعی بهره‌مند شوند.

حسینی ادامه داد: از تمام مشترکان گاز می‌خواهیم با توجه به افزایش هزینه‌های گاز در فصل زمستان با مصرف بهینه از هدررفت و اتلاف آن جلوگیری و در هزینه‌های خانوار خود صرفه‌جویی کنند.

 

منبع: خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از