حالت تاریک
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خبر داد:

گازرسانی ۳۴ روستای کرمانشاه در هفته دولت

گازرسانی ۳۴ روستای کرمانشاه در هفته دولت

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به ضریب نفوذ ۹۶ درصدی گازرسانی به روستاهای استان از گازرسانی به ۳۴ روستا در هفته دولت خبر داد.

ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: افزایش ضریب نفوذ گازرسانی به مناطق شهری و روستایی در نقاط مختلف استان کرمانشاه از برنامه‌های اصلی و مهم شرکت گاز استان کرمانشاه است تا بتوانیم خدمات‌ مطلوبی را به مشترکان ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته طی امسال به ۵۷ روستا و ۲۴۵ واحد تولیدی و صنعتی گازرسانی می‌شود که افزایش ضریب گازرسانی در استان کرمانشاه را به‌ همراه دارد.

حسینی تصریح تصریح کرد: در هفته دولت ۳۴ روستا و ۱۷۰ واحد تولیدی با اعتبار ۲۰۴ میلیارد تومان گازرسانی شدند که ضریب نفوذ گازرسانی استان کرمانشاه به ۹۹.۶ درصد افزایش یافت.

وی ادامه داد: در استان کرمانشاه ضریب نفوذ گازرسانی روستایی ۹۸ درصد و شهری ۱۰۰ درصد است که با انجام اقدامات فنی و مهندسی در حوزه گازرسانی به روستاها، هم‌اکنون ۲ هزار و ۲۸۰ روستا گازرسانی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: روستاهای باقی‌مانده عمدتاً صعب‌العبور هستند و هزینه گازرسانی به آن‌ها با توجه به شرایط موجود بسیار بالا است ولی با این حال برای رفاه حال شهروندان پیگیر تأمین اعتبار برای گازرسانی به این روستاها هستیم که طی سال گذشته ۲۳۱ روستای استان که اغلب صعب‌العبور و مرزی بودند از نعمت گاز برخوردار شدند.

حسینی بیان کرد: گازرسانی به شهرهای نوسود، ریجاب و ازگله طی سال گذشته انجام گرفت و ضریب گازرسانی شهری را به ۱۰۰ درصد رساند و تا پایان امسال نیز ۲ هزار و ۳۰۳ روستا گازرسانی خواهند شد.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون در استان کرمانشاه ۷۱۱ هزار و ۲۹۸ مشترک داریم که ۴۴۱ هزار خانوار شهری و ۱۳۳ هزار خانوار روستایی تحت پوشش شرکت گاز استان کرمانشاه هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از