حالت تاریک
یادداشت؛

گفتمان شهید رئیسی موجب پیشرفت کشور شد

گفتمان شهید رئیسی موجب پیشرفت کشور شد

گفتمان شهید رئیسی همه مشکلات باید با توجه به تکیه بر ظرفیت داخل و با اتکای به دانش جوانان همین کشور حل شود و این گفتمان موجب حل بسیاری از مشکلات و پیشرفت در کشور شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شب قدر سیاسی است و همان‌گونه که در شب قدر سرنوشت یک‌ساله شخص تعیین می‌شود، در انتخابات نیز سرنوشت چندین‌ساله کشور معین خواهد شد. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه انتخابات همواره بر دو موضوع «مشارکت حداکثری» و «انتخاب شخص اصلح» تأکید ویژه دارند و دغدغه معظم‌له ابتدا مشارکت حداکثری و سپس انتخاب شخص اصلح است. 

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان و تقویت و ثبات داخلی و خارجی می‌شود. 

زمانی که دشمنان بدانند مردم در صحنه حضور دارند و در عرصه‌های مختلف همواره پشتیبان نظام هستند احساس یأس و ناامیدی می‌کنند و بعد از انقلاب هرگاه ملت در صحنه‌های مهم و حساس حضور پیدا کرده‌اند دشمنان ناامید شده‌اند و توطئه‌های آن‌ها نقش بر آب شده و حضور مردم در دفاع مقدس، فتنه‌ها و اغتشاشات نمایان‌گر این موضوع است. 

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت و ثبات داخلی نظام می‌شود و زمانی ثبات داخلی ایجاد شد می‌توانیم به ثبات بین‌المللی دست پیدا کنیم و مسئولان ما در دنیا دست برتر را خواهند داشت. 

موضوع دیگری که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، «انتخاب شخص اصلح» است، شهید رئیسی مردم را باور داشت و به معنای واقعی کلمه مردم را ولی نعمت خود می‌دانست و برای آرامش مردم شبانه‌روز تلاش می‌کرد و جان عزیز خودش را در راه خدمت به مردم فدا کرد. 

ما باید با رأی خود کسی را انتخاب کنیم که ادامه‌دهنده راه شهید جمهور باشد و خود را از مردم بداند و از بطن مردم رشد پیدا کرده باشد و برای خدمت به مردم پا به این عرصه گذاشته باشد نه افرادی که به ارباب و رعیتی قائلند و خود را برای رسیدن به کسب قدرت آماده کرده‌اند. 

در انتخابات پیش رو دو گفتمان وجود دارد: یکی گفتمان تکیه به غرب که تمام تلاش این گفتمان این است حتی مشکل آب خوردن مردم نیز وابسته به دشمنان است و برای حل مشکلات باید با آن‌ها مذاکره کنیم که ما این گفتمان را در دهه ۹۰ شاهد بودیم و نتیجه آن چیزی غیر از فشار اقتصادی مضاعف، افزایش تحریم‌ها، فلج شدن چرخ اقتصاد کشور، ذلت و منزوی شدن کشور و… نبود و امروز با همین شعار و با همان افراد وارد عرصه انتخابات شده‌اند. 

گفتمان دیگر، گفتمان مردم است: این گفتمان قائل است همه مشکلات باید با توجه به تکیه بر ظرفیت داخل و با اتکای به دانش جوانان همین کشور حل شود و این گفتمان در طول دو سال و چند ماه شهید رئیسی شاهد آن بودیم که موجب حل بسیاری از مشکلات و پیشرفت در کشور شد. 

میلاد فرهنگیان؛ طلبه و کارشناس فرهنگی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از