حالت تاریک
امام جمعه سنقروکلیایی:

۱۶ آذر، یادآور تفکر استکبارستیزی دانشجویان است

۱۶ آذر، یادآور تفکر استکبارستیزی دانشجویان است

امام جمعه سنقروکلیایی گفت: ۱۶ آذرماه یادآور تفکر استکبارستیزی دانشجویان ایران اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا اکبری ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنقروکلیایی، اظهار داشت: ۱۶ آذر یادآور روحیه استکبار ستیزی و دشمن‌شناسی در بین دانشجویان ایران اسلامی است.

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی ضمن اشاره به کودتای ۱۳۳۲، بیان داشت: بعد از این کودتا به فاصله دو ماه با ورود نماینده رئیس جمهور آمریکا به دانشگاه تهران، دانشجویان با دادن شعار، علیه استکبار آمریکا اعلام انزجار کردند که این نشان‌گر بلوغ سیاسی و روحیه استکبارستیزی و انقلابی‌گری دانشجویان بود.

وی ضمن ابزار خرسندی از پرتاب موفقیت‌آمیز کپسول زیستی در ایران اسلامی به فضا، خاطرنشان کرد: این موفقیت نشان از این است که ما به مرز دانش رسیده‌ایم و جزو کشورهای اول دنیا در تولید علم هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری ضمن اشاره به سفر کاری آیت‌الله رئیسی به روسیه و سفر استانی به استان البزر، تصریح کرد: تکمیل پروژه نیمه‌کاره سال ۹۵ آزادراه سردار سلیمانی به طول ۷.۶ دهم کیلومتر، افتتاح قطار شهری کرج و بیمارستان ۶۰۰ تخت‌خوابی کرج، تحویل چهار هزار مسکن نهضت ملی از برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور بود که این مایه مباهات و تلاش مجاهدانه این دولت انقلابی است.

وی حمله مجدد رژیم صهیونیستی به ملت غزه را یک فاجعه انسانی برشمرد و افزود: تعداد شهداء از ۱۷ هزار نفر عبور کرده و دو میلیون انسان بی‌گناه و مظلوم در معرض ویرانی‌ها، کمبود غذا و نان آب قرار دارند.

خطیب جمعه شهرستان سنقروکلیایی وحدت امت اسلامی را بیش از پیش خواستار شد و خاطرنشان کرد: در جریان حمایت از غزه باید یک اجماع جهانی درست شود و اقدام جدی جهت حمایت از غزه از سوی برخی کشورهای عربی صورت گیرد چرا که پیامبر (ص) می‌فرمایند «دفاع از مظلوم وظیفه شرعی هر مسلمانی است.»

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از