حالت تاریک
رئیس هیأت بازرسی انتخابات کرمانشاه:

۱۶۷۰ بازرس بر روند انتخابات نظارت می‌کنند

۱۶۷۰ بازرس بر روند انتخابات نظارت می‌کنند

رئیس هیات بازرسی انتخابات کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه یک هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رأی دارد که به همین تعداد نیز بازرس وجود دارد و این بازرسان از ساعت هفت صبح روز انتخابات تا پایان زمان رأی‌گیری و شمارش آرا حضور خواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی صفدری عصر چهارشنبه در نشست بازرسان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان که در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: روز جمعه یازدهم اسفندماه مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر حماسه‌ساز خواهند شد و همانند تمام این ۴۵ سال گذشته حمایت خود را از نظام اعلام و نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کنند. 

رئیس هیأت بازرسی انتخابات کرمانشاه گفت: افتخار جمهوری اسلامی ایران در ۴۵ سال گذشته تاکید بر رأی و نظر مردم بوده و می‌توان گفت نظام مردم سالاری دینی تحقق یافته است. 

صفدری بیان کرد: یکی دیگر از مصادیق مردمی بود نظام جمهوری اسلامی دخیل بودن خود مردم در برگزاری فرآیند انتخابات است و رأی مردم بدون هیچگونه خدشه‌ای تاثیر داده می‌شود. 

وی ادامه داد: بازرسین نقش مهمی در انتخابات دارند و در قانون جایگاه مشخصی برای بازرسان انتخابات لحاظ شده و آموزش این افراد نیز صورت گرفته و به ازای هر شعبه یک بازرس حضور خواهد داشت. 

رئیس هیات بازرسی انتخابات کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه یک هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رأی دارد که به همین تعداد نیز بازرس وجود دارد و این بازرسان از ساعت هفت صبح روز انتخابات تا پایان زمان رأی‌گیری و شمارش آرا حضور خواهند داشت. 

صفدری خاطرنشان کرد: در شعبات علاوه‌بر هیأت‌های نظارت و اجرایی، بازرسان انتخابات نیز حضور خواهند داشت و بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند و در صورت بروز مشکل گزارش موارد تخلف را در سامانه ثبت می‌کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از