پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-06 20:38 - شماره خبر : 9336 0
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه خبر داد:

۳۰ زخمی در تصادف محور حمیل به کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: ۲ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی سواری رانا در محور حمیل در جنوب استان کرمانشاه تصادف کردند که در پی آن ۶ نفر از هموطنان جان باخته و حدود ۳۰ نفر هم زخمی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ افشین یگانه اظهار داشت: ساعاتی پیش ۲ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی سواری رانا حامل زائران اربعین مرز مهران، در محور حمیل در جنوب استان کرمانشاه تصادف کردند که در پی آن متأسفانه ۶ نفر از هم‌وطنان جان باخته و حدود ۳۰ نفر هم زخمی شدند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه، تیم‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی و امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در محل حادثه حضور یافتند و اکنون در حال انتقال مجروحان به مراکز درمانی در شهرستان اسلام‌آبادغرب و شهر کرمانشاه هستند. 

وی اظهار کرد: با توجه به آماده‌باش کادر درمان، نیروهای اورژانس و امداد و نجات هلال احمر در ایام اربعین حسینی، امدادرسانی در کمترین زمان ممکن و با سرعت در حال انجام است. 

یگانه افزود: پلیس راه هم با مدیریت تردد خودروها، ترافیک مسیر را کنترل و هدایت کرده تا مسیر بازگشت زائران از مرز مهران به سمت کرمانشاه سپس سایر استان‌ها تسهیل گردد. 

به گفته وی علت حادثه انحراف یکی از اتوبوس‌ها بوده است. 

 

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4xXJG
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار