حالت تاریک
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

۳۵۰ هزار کرمانشاهی پای صندوق‌های رأی آمدند

۳۵۰ هزار کرمانشاهی پای صندوق‌های رأی آمدند

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: بیش از ۳۵۰ هزار نفر در سامانه‌های رأی‌گیری استان کرمانشاه ثبت اطلاعات شده‌اند و رأی خود را اعلام کرده‌اند

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی شعبانی عصر امروز جمعه در جمع خبرنگاران و در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه فرآیند انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه دارد، اظهار داشت: امیدواریم حضور مردم در این انتخابات و انتخاب آگاهانه بتواند زمینه‌ساز ایران قوی شود که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند. 

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: بیش از ۳۵۰ هزار نفر در سامانه‌های رأی‌گیری استان کرمانشاه ثبت اطلاعات شده‌اند و رأی خود را اعلام کرده‌اند که بر این اساس پیش‌بینی می‌شود مشارکتی قوی داشته باشیم. 

شعبانی بیان کرد: بیش از ۱۵ درصد افراد واجد شرایط تعرفه انتخاباتی در شعب اخذ رأی استان کرمانشاه توزیع شده است. 

وی ادامه داد: مردم رأی دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و همچنین با توجه به اینکه در ساعات پایانی حضور مردم افزایش می‌یابد افراد از حضور در شعب شلوغ خودداری کنند. 

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم به شایعات توجه نکنند، تصریح کرد: گزارشات زیادی به ستاد انتخابات استان ارسال شده اما مدارک و مستندات کافی برای آن‌ها وجود ندارد. 

شعبانی عنوان کرد: روند انتخابات بدون مشکل در جریان است و اتفاقات اسلام‌آبادغرب نیز ارتباطی به فرآیند انتخابات و حوزه رأی‌گیری نداشته است. 

وی با اشاره به صحبت‌های یکی از نامزدها مبنی بر جدا شدن شهری از استان کرمانشاه، گفت: هیچ شهری از استان کرمانشاه جدا نخواهد شد و موارد به وزارت کشور اعلام شده است. 

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: بیشترین مشارکت از سوی جوانان ۱۸ سال صورت گرفته و همچنین افراد با سن بالای ۹۵ سال نیز در انتخابات شرکت کرده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از