حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
۳۸ دوربین نظارتی در کرمانشاه نصب می‌شود
رئیس‌پلیس راهور استان کرمانشاه:

۳۸ دوربین نظارتی در کرمانشاه نصب می‌شود

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت پایش ترافیکی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه، گفت: ۳۸ دوربین نظارتی در کرمانشاه نصب می‌شود.

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: از تاریخ ۲۰ شهریورماه طرح ترافیکی زوج و فرد در شهر کرمانشاه اجرایی شده که ترافیک را در هسته مرکزی این شهر ۲۵ درصد کاهش داده است.

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: محدوده اجرای طرح زوج و فرد در شهر کرمانشاه از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه، میدان آزادی تا خیابان شورا و میدان جلیلی تا میدان لشکر است.

حیدری تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر حجم تردد مردم به دلیل قرار گرفتن بازار و مطب پزشکان در هسته مرکزی شهر کرمانشاه است اجرای طرح زوج و فرد و کاهش ورود وسایل نقلیه به این مناطق منجر به کاهش ترافیک شده است.

وی ادامه داد: جریمه ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک زوج و فرد ۲۰۰ هزار تومان است؛ این طرح این طرح از ساعت ۱۵ تا ۲۰ اجرا می‌شود که مأموران پلیس راهور بر اجرای دقیق آن نظارت دارند.

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: با توجه به اهمیت پایش ترافیکی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه قرارداد خرید و نصب ۳۸ دستگاه‌ دوربین ترافیکی با همکاری شهرداری کرمانشاه منعقد شده که در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از آن‌ها خواهیم بود.

حیدری بیان کرد: هم‌اکنون ۲۷ دستگاه دوربین پلاک‌خوان و ۹۵ دستگاه دوربین پایش تصویری در معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه فعال است و حدود ۱۰۰ درصد معابر شهری تحت پوشش و پایش تصویری پلیس راهور قرار دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از