پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-25 10:03 - شماره خبر : 9976 0
رئیس آموزش و پرورش هرسین:

۹۰۰ کلاس‌اولی وارد مدارس هرسین می‌شوند

رئیس آموزش و پرورش هرسین با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای استقبال از مهر و بازگشایی مدارس، گفت: امسال ۸۸۶ کلاس‌اولی وارد مدارس شهر هرسین و روستاهای تابعه می‌شوند.

بختیار وشنی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: امسال هم مانند سنوات قبل با هم‌افزایی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی زمینه بازگشایی مدارس و حضور دانش‌آموزان هرسینی در مدارس فراهم شده است. 

رئیس اداره آموزش و پرورش هرسین افزود: در راستای ساماندهی مدارس، آسفالت حیاط پنج مدرسه از محل اعتبارات نوسازی مدارس، خرید وسائل بازی با همکاری تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان، رنگ‌آمیزی مدارس انجام شده است. 

وی تصریح کرد: در راستای اجرای شعار هیچ کلاس بدون معلم و هیچ معلم بدون کلاس نسبت به سازماندهی نیروی انسانی مورد نیاز اقدام شده و به لطف خدا در آغاز سال تحصیلی مشکلی در این زمینه وجود ندارد. 

وشنی با اشاره به اینکه ۲۳۶ کلاس ابتدایی در مدارس شهرستان آماده حضور دانش‌آموزان هستند، اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ جشن شکوفه‌ها در تاریخ سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه  تعداد ۸۸۶ نفر دانش‌آموز کلاس‌اولی وارد مدارس هرسین می‌شوند. 

رئیس اداره آموزش و پرورش هرسین در خصوص تعیین سرویس مدارس برای دانش‌آموزان افزود: کار ساماندهی سرویس مدارس با شهرداری و تاکسیرانی است و متقاضیان سرویس مدارس باید با مراجعه به سامانه سپند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/e8OK1
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار