حالت تاریک
Image
Logo
یکشنبه, 15 مهر 1403
13هزار نفر کرمانشاهی صاحب شغل شدند
سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه:

13هزار نفر کرمانشاهی صاحب شغل شدند

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ایجاد ۱۳ هزار و ۳۹۰ فرصت شغلی در استان در نیمه اول امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ بهروز جمشیدمفید با اشاره به هدف‌گذاری برای ایجاد ۲۶ هزار و ۲۴۷ فرصت شغلی در استان کرمانشاه طی سال جاری، اظهار داشت: ۵۱ درصد این هدف‌گذاری در نیمه اول امسال محقق شده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه در شش ماهه امسال ۱۳ هزار و ۳۹۰ نفر بر اساس آمار سامانه رصد در استان مشغول به کار شده‌اند، افزود: امیدواریم با برنامه‌های اشتغال‌زایی که از سوی دستگاه‌های مختلف در نظر گرفته شده، شاهد تحقق هدف‌گذاری ۲۶ هزار و ۲۴۷ فرصت شغلی تا پایان امسال باشیم.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیشترین شغل ایجاد شده در این مدت را نیز مربوط به پنج دستگاه شامل اداره کل صنعت، معدن و تجارت با ۴ هزار و ۷۸ فرصت شغلی، کمیته امداد امام خمینی (ره) با یک هزار و ۶۴۳ فرصت شغلی، جهاد کشاورزی با یک هزار و ۳۴۲ فرصت شغلی، بهزیستی با یک هزار و ۱۵۳ فرصت شغلی و بسیج سازندگی با یک هزار و ۱۴۴ فرصت شغلی اعلام کرد و یادآور شد: بیشترین تحقق هدف‌گذاری اشتغال نیز مربوط به راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، استاندارد و آب منطقه‌ای بوده است.

جمشیدمفید با بیان اینکه از بین شهرستان‌های استان نیز بیشترین تعداد شغل ایجاد شده مربوط به شهرستان کرمانشاه با ۵ هزار ۲۰۰ مورد بوده، عنوان کرد: پاوه نیز با ۶۴ درصد بیشترین میزان تحقق هدف‌گذاری اشتغال را داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد با تحقق برنامه‌های اشتغال‌زایی که هر سال در استان تدوین می‌شود، شاهد کاهش تدریجی نرخ بیکاری استان کرمانشاه باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از