حالت تاریک
معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه مطرح کرد:

احداث تقاطع سپاه با اعتبار 250 میلیارد تومان

احداث تقاطع سپاه با اعتبار 250 میلیارد تومان

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه اعتبار صرف شده در اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح سپاه پاسداران را ۲۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات جاری شهرداری عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حمید اعتصام‌فر در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه در شهر کرمانشاه، در خصوص مشخصات فنی این پروژه، اظهار داشت: تعداد پایه هر پل هشت عدد، عرض عرشه هر پل ۹ ونیم متر طول و طول عرشه ۲۸۰ متر است.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه کل اعتبارات این پروژه ۲۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات جاری شهرداری تأمين شده، افزود: این پروژه در بازه زمانی مناسب و ظرف ۹ ماه به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: طول رمپ‌های هر پل ۱۱۰ متر و طول و تعداد سگمنت‌های هر پل ۹۶ عدد راستگرد شمال به غرب است.

اعتصام‌فر درباره مشخصات اجرایی این پروژه، تصریح کرد: آرماتوربندی پروژه مذکور دو هزار و ۲۸۰ تن و ۹ هزار مترمکعب خاکبرداری و پی‌کنی در بر داشته همچنین تعداد دو هزار و ۲۰ عدد قرنیز به‌کار رفته است.

وی خاطرنشان کرد: به میزان ۱۵ هزار و ۹۳۰ مترمکعب بتن‌ریزی و هفت هزار مترمربع سطح عایق‌کاری انجام شد.

اعتصام‌فر گفت: ضمن به‌کارگیری یک هزار و ۲۰ هندریل، پنج هزار و 100 متر جدول کاری انجام شده است.


تسهیل تردد با احداث تقاطع سپاه

افشین لرزنگنه نیز در این مراسم، اظهار داشت: این تقاطع در مجموع یک کیلومتر طول دارد و قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران هم با احداث کارگاه تولید پایه‌ها و سایر قطعات بتنی پل در نزدیکی پروژه، در کنار شهرداری کرمانشاه بود و سرعت احداث را بالا برد.

معاون ترافیک و حمل و نقل شهری کرمانشاه با اشاره به ضرورت احداث چنین تقاطعی، گفت: در این محدوده شهر چند بیمارستان و مراکز آموزشی و ادارات مختلف قرار دارند در نتیجه در ساعات پیک تردد ترافیک سنگینی ایجاد می‌شد.

وی افزود: تقاطع میدان سپاه کمک بزرگی به تسهیل تردد و ترافیک در مسیر شمال به جنوب و بالعکس و شرق به غرب و بالعکس در مسیر میدان سپاه و مرکز کرمانشاه است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از