حالت تاریک
دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه:

۲ کاروان خادمان رضوی در کرمانشاه حضور می‌یابند

۲ کاروان خادمان رضوی در کرمانشاه حضور می‌یابند

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های متنوع در دهه کرامت گفت: دو کاروان خادمان رضوی در کرمانشاه حضور می‌یابند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ سید جعفر امامیان صبح امروز سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه کرامت در استان کرمانشاه اظهار داشت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای ایجاد شادی و نشاط اجتماعی است که باید هرچه بهتر و بیشتر از آن استفاده کرد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه  گفت: سال گذشته جشن‌های دهه کرامت با استقبال بسیار زیاد مردم مواجه شد و با توجه به تأکید استاندار کرمانشاه مبنی بر انجام برنامه‌های با شور و نشاط همانند نیمه شعبان عمل خواهیم کرد.

امامیان تصریح کرد: برنامه‌های دهه کرامت از روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه سالروز میلاد حضرت معصومه(ع) در استان کرمانشاه آغاز می‌شود که تا روز میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد و استان میزبان دو کاروان خادمان رضوی خواهد بود.

وی ادامه داد: میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت با برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر کرمانشاه همزمان است که برگزاری جشن روز دختر به روزهای بعد از این رویداد ملی موکول شده است و جشن دختران آفتاب را ویژه دختران تحت پوشش بهزیستی خواهیم داشت.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز طی دو سال گذشته برنامه‌های دهه کرامت را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌کند و هماهنگی لازم با مجموعه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه صورت گرفته است.

امامیان گفت: همچنین طی روزهای ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه حضور کاروان خادمان حضرت معصومه(س) را در استان کرمانشاه با اجرای ۴۰ عنوان برنامه خواهیم داشت که پس از آن شاهد حضور خادمان رضوی در استان خواهیم بود که فضای شور و نشاط معنوی ویژه‌ای را در سطح جامعه خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: جشن‌های کریمانه با مشارکت سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) و شهرداری کرمانشاه در مناطق هشت‌گانه شهری برگزار خواهد شد که همواره مورد استقبال مردم قرار گرفته است و لحظات شاد و معنوی خاصی را در محلات رقم زده است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت: سفره خانه امام رضا(ع) امسال در کرمانشاه میزبان جمعی از خانواده‌های معلولان و نیازمندان است که جشن دهه کرامت و اطعام رضوی را برای آنان خواهیم داشت و همچنین در شب میلاد امام رضا(ع) پخت ۳۰ هزار پرس غذا را خواهیم داشت.

امامیان افزود: برگزاری مراسم پیاده‌روی خانوادگی، پویش همه خادم الرضاییم، مسابقات فرهنگی، عصر شعر ملکوت هشتم، میثاق یاران، شکوه مادری، کلام نور، میز خدمت رضوی، نذر شفا، کاروان سلامت، نذر خون، آزادی زندانیان، چایخانه رضوی از دیگر برنامه‌های دهه کرامت هستند.

وی اضافه کرد: جشن بزرگ مردمی با حضور مداحان کشوری در محوطه پارک شرقی کرمانشاه برگزار خواهد شد؛ امیدواریم بتوانیم فضای شادی و معنوی را در کرمانشاه رقم بزنیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از