حالت تاریک
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه:

رژیم صهیونیستی در حال تکرار جنایات انگلیس است

رژیم صهیونیستی در حال تکرار جنایات انگلیس است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به سالروز جنگ رژیم صهیونیستی در سال ۴۶ گفت: اکنون جنایات هشتاد ساله انگلیسی‌ها در سرزمین قدس توسط رژیم غاصب صهیونیستی در حال تکرار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه امروز که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، ضمن توصیه همگان به تقوای الهی اظهار داشت: آنچه نزد خدای متعال انسان را آبرومند می‌کند تقوا، مراقبت دائمی و انجام واجبات الهی است.

 

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه افزود: یاد و ذکر خدا را فراموش نکنید و مبادا حب دنیا و ظواهر آن شما را از یاد خدا غافل کند. وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به سالروز شهادت شهید محمد سعید جعفری اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام جزو شهدای پیشتاز استان کرمانشاه است که مقام معظم رهبری در سفر به استان بارها از رشادت‌های ایشان یاد کردند.

 

حجت‌الاسلام غفوری همچنین با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید محمدحسین فهمیده، تصریح کرد: این طفل 13 ساله اکنون الگوی نوجوانان غزه و فلسطین شده است که این روزها این‌چنین صبورانه در مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی ایستاده‌اند‌.

 

وی با اشاره به اینکه سالروز شهادت این دانش‌آموز به‌عنوان روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی نام گرفته، افزود: موضوع بسیج دانش‌آموزی بسیار حائز اهمیت است چرا که بسیج مرکز تربیت است و دانش‌آموزان با سیره و منش شهدا آشنا می‌شوند.

 

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه تربیت از زمان نوجوانی آغاز می‌شود، گفت: خانواده‌هایی که در منزل نوجوان دارند با اساتید اهل فن برای تربیت آنها مشورت کنند تا فرزندان راه صراط مستقیم را پیدا کنند.

 

وی در ادامه به موضوع پدافند غیرعامل اشاره کرد و اذعان داشت: اهمیت پدافند غیرعامل بر مسئولان مشهود است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین یاد و خاطره اولین شهید محراب، شهید اشرفی اصفهانی و شهید محمدعلی قاضی‌طباطبایی را گرامی‌ داشت.

 

وی در ادامه به سالگرد جنگ رژیم صهیونیستی در سال ۱۳۴۶ اشاره کرد و افزود: اکنون جنایات هفتاد، هشتاد ساله انگلیسی‌ها در سرزمین قدس توسط رژیم غاصب صهیونیستی در حال تکرار است.

 

حجت‌الاسلام غفوری خاطرنشان کرد: آنچه امروزه بر مردم مظلوم غزه می‌گذرد این جنایات بی‌سابقه است که باید در تاریخ ثبت شود و بار دیگر چهره کریه این رژیم جعلی برای سایر ملت‌ها آشکار شود.

 

وی به عملیات طوفان‌الاقصی اشاره کرد و گفت: این عملیات از طراحی تا تجهیزات و اجرا صد در صد توسط فلسطینی‌ها انجام شد اما دشمنان می‌خواستند وانمود کنند که ایران در آن نقش داشته است در حالی‌که نقش ایران حمایت معنوی در ایستادگی و استقامت بوده و هنر پایداری را یاد داده که وعده الهی حق است و حق بر باطل پیروز می‌شود.

 

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه صبوری مردم فلسطین قابل تحسین است، گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دنیای آینده، دنیای فلسطین است و همین فرار دسته‌جمعی شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی و عدم انسجام آنها نشان‌دهنده شدت وخامت وضعیت این جنایتکاران است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از