حالت تاریک
فرمانده ناحیه عشایری استان کرمانشاه خبر داد:

اجرای ۳۰۰ برنامه هفته بسیج در ناحیه عشایری

اجرای ۳۰۰ برنامه هفته بسیج در ناحیه عشایری

فرمانده ناحیه عشایری استان کرمانشاه از اجرای ۳۰۰ برنامه هفته بسیج در ناحیه عشایری کرمانشاه خبر داد.

 حسین قاسمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: بسیج بزرگترین تشکل اسلامی است که امام راحل موسس این مهم بوده که ما پس از گذشت حدود ۴۴سال از تشکیل این نهاد انقلابی روز به روز بیشتر به اهمیت آن پی می‌بریم.

وی افزود: امام خمینی(ره) اقدامی معجزه‌گونه در تأسیس نهاد بسیج داشتند که در تمامی تهدیدات انقلاب اسلامی عزیز اعم از عرصه‌های سیاسی، امنیتی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادمقاومتی و...  حضور بی‌بدیل بسیج را شاهد هستیم.

قاسمی گفت: مأموریت بسیج با توجه به تهدیدات انقلاب اسلامی شکل می‌گیرد و البته با تغییر تهدیدها مأموریت‌ها نیز تغییر خواهد کرد.

وی افزود: باکمی دقت در تاریخ عملکرد بسیج بهتر می‌توان معنی کلام امامین انقلاب را فهمید مبنی بر اینکه بسیج حقیقتی شبیه افسانه‌ها است چرا که تاثیر بسیج از زمان جنگ تاکنون قابل تصور نیست.  

 قاسمی ابراز داشت: بسیج جایگاه ویژه‌ای در این دنیا و در عوالم بالاتر دارد چرا که امام خمینی(ره) فرمودند من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند.

وی با اشاره به برکات بسیج، این نهاد را از الطاف الهی خواند که بر ملت و این انقلاب ارزانی شد.

قاسمی گفت: ما امروزه در جبهه مقاومت هم شاهد طنین‌انداز شدن تفکر بسیج هستیم یقینا پیروزی‌های بزرگ در پیش داریم و ثمره  بسیج در دنیای اسلام برای همگان روشن خواهد شد.

وی افزود: در طول این هفته پر برکت بسیجیان ناحیه عشایری استان کرمانشاه در عرصه‌های فرهنگی، رزمی،  ورزشی، محرومیت‌زدایی و....  اجرا می‌شود.

قاسمی برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از این بزرگواران، دیدار با امام جمعه  کرمانشاه، مسابقات رزمی و ورزشی بسیج، حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم، ویزیت رایگان، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی، نمایش اقتدار و صدها برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از