حالت تاریک
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبر داد:

اجرای ۷ کیلومتر از بزرگراه کربلا در کرمانشاه

اجرای ۷ کیلومتر از بزرگراه کربلا در کرمانشاه

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از اجرای هفت کیلومتر از قطعه ۹ بزرگراه کربلا با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان طی امسال خبر داد.

رامین الماسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن مراسم اربعین حسینی و میزبانی مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین از زائران امام حسین(ع) اجرای پروژه قطعات ۹ و ۱۰ بزرگراه کربلا در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه با حضور میراحمدی رئیس ستاد اربعین کشور مهم‌ترین پروژه‌های زیرساختی اربعین در مرز خسروی با حضور نمایندگان وزارت‌خانه‌های ذی‌ربط مورد بررسی قرار گرفت که اجرای پروژه‌ بزرگراه‌ کربلا یکی از آنها بود.

الماسی تصریح کرد: قطعه ۹ بزرگراه‌ کربلا ۲۱ کیلومتر طول دارد که با توجه به اهمیت موضوع برای امسال هفت کیلومتر از آن آماده‌سازی و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و مابقی پروژه طی سال آینده اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای هفت کیلومتر از قطعه ۹ بزرگراه کربلا ۲۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که از محل اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تأمین خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای هفت کیلومتر از قطعه ۹ بزرگراه کربلا شامل خاک‌برداری، خاک‌ریزی، بتن غلطکی و آسفالت بوده که هم‌اکنون پروژه در مرحله اجرای سه لایه بتن غلطکی و در سه شیفت کاری در حال اجرا است.

الماسی بیان کرد: طی ماه گذشته مذنب مدیرکل اداره بازرسی وزارت راه و شهرسازی نیز با سفر به استان کرمانشاه آخرین شرایط پروژه را از نزدیک مورد نظارت و بررسی قرار داد تا در زمان مقرر در اختیار زائران اربعین حسینی قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از