حالت تاریک
مسئول راهبردی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) مطرح کرد:

تلاش هیأت اندیشه‌ورز برای احصای نظام مسائل

تلاش هیأت اندیشه‌ورز برای احصای نظام مسائل

مسئول راهبردی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: آنچه‌که در هیأت اندیشه‌ورز می‌خواهیم برای مدیران روشنگری کنیم «نظام مسائل» است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، نوروز اکبری عصر امروز یکشنبه در نشست هیئت اندیشه‌ورز استان کرمانشاه که در سالن جلسات سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌دنبال تصدی‌گری و کار برای هیچ مجموعه‌ای نیست بلکه هدف آن تسهیل‌گری است.

مسئول راهبردی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: آنچه‌که در هیئت اندیشه‌ورز می‌خواهیم برای مدیران روشنگری کنیم «نظام مسائل» است.

وی با بیان اینکه به معضل و مشکل ادارات کاری نداریم، گفت: طرح‌هایی که برخی اعضای حاضر در جلسه ارائه کردند مشکلات است که برخی از آنها به حوزه ملی برمی‌گردد.

اکبری با بیان اینکه به‌دنبال نظام مسائل هستیم، خاطرنشان کرد: مسائلی که زود بازده باشد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در یک بازه زمانی سه ماهه، شش ماهه و نهایتا یک فاصله یکساله که مردم عیناً متوجه شوند.

وی با اشاره به ظرفیت سپاه پاسداران استان، گفت: در هیئت‌های اندیشه‌ورز موارد در سطح معاونت‌ها، اقشار و نواحی پیگیری می‌کنند.

اکبری تصریح کرد: آنچه‌که در نظام مسائل بصورت کارگروهی انجام می‌شود این است که قرار بر این است که در هر کارگروهی قریب به چندین مسئله را پیدا کنیم و در آن جلسه کارگروه اولویت‌بندی انجام شود و کارگروه در آن مسئله تمرکز پیدا کنند و میزها و کارگروه‌های تخصصی پیگیر شده و تبدیل به طرح شود.

وی ادامه داد: این طرح در صحن مجمع هیئت اندیشه‌ورز قرائت شده و با هماهنگی مسئولان ردیف اعتباری آن مشخص می‌شود و پس از تأیید در کمیته برنامه‌ریزی در فرمانداری این اعتبار با امضا عالی‌ترین شخص استان یعنی استاندار به دستگاه مورد نظر برای اجرا ارائه می‌شود.

اکبری یادآوری کرد: در این کارگروه‌ها نظام مسائل پیگیری می‌شود و نظام مسائل موضوعاتی است که موجب امیدآفرینی در مجموعه استان خواهد شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از