حالت تاریک
درپی شهادت دلاورمردان فراجا ؛

استاندار کرمانشاه پیام تسلیت صادر کرد

استاندار کرمانشاه پیام تسلیت صادر کرد

استاندار کرمانشاه با صدور پیامی شهادت جمعی از دلاورمردان و سبزقامتان فراجا را در اثر حمله گروه‌های تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک اتفاق افتاد، تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمانشاه، استاندار کرمانشاه با صدور پیامی شهادت جمعی از دلاورمردان و سبزقامتان فراجا را در اثر حمله گروه‌های تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک اتفاق افتاد، تسلیت گفت.

متن پیام استاندار کرمانشاه به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

بار دیگر دستهای به خون آلوده نظام استکبار جهانی از آستین پلید عده‌ای معاند کوردل و تروریست مزدور بیرون آمده تا با طراحی و اجرای جنایتی شرم‌آور علیه جوانان و فرزندان برومند ایران اسلامی، لکه ننگ دیگری بر پرونده قطور رذالت و ددمنشی خویش بیفزایند.

بی‌گمان این اقدامات شنیع و مذبوحانه نظام تروریست جهانی، از سر استیصال در برابر عزم ملت بزرگ ایران و حاکی از زبونی و درماندگی دشمنان ایران اسلامی در مقابله با اراده تسلیم‌ناپذیر این ملت غیور است و ملت بزرگ ایران با فرزندان رشید خود، انتقام این خون‌های پاک را خواهند گرفت.

اینجانب ضمن محکومیت حادثه تروریستی راسک، شهادت مظلومانه جمعی از حافظان و مدافعان نظم و امنیت کشور را محضر مبارک حضرت ولی عصر «عج»، مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، ریاست محترم‌جمهور و فرد فرد ملت شریف ایران و خانواده‌های معظم شهداء، به ویژه خانواده شهدای والامقام این حادثه اندوهبار تسلیت عرض نموده، برای آنان شکیبایی و صبر جزیل و برای مجروحان و مصدومان، شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم. امیدوارم خداوند سبحان روح بلند این شهیدان وارسته را با ارواح طیبۀ شهدای کربلا محشور فرماید.

محمدطیب صحرائی
استاندار کرمانشاه

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از