حالت تاریک
رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خبر داد:

اعمال پوشش ترافیکی مراسم عزاداری در کرمانشاه

اعمال پوشش ترافیکی مراسم عزاداری در کرمانشاه

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از اعمال پوشش ترافیکی مراسمات عزاداری دهه نخست محرم با حضور ۴۵ مأمور راهور خبر داد.

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و برگزاری مراسم عزاداری توسط هیئات مذهبی اظهار داشت: تمام معابر شهری با اولویت معابر اصلی و پر تردد در دهه نخست ماه محرم تحت اعمال محدودیت‌های ترافیکی قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: همچنین برای هماهنگی و همکاری بیشتر با هیئات مذهبی تعدادی از اعضای هیئات مذهبی به‌عنوان پلیس‌یار انتخاب شده و علاوه بر آموزش‌ این افراد برای پوشش ترافیکی معابر، تجهیزات لازم در اختیار آنها قرار داده شده است.

حیدری تصریح کرد: از هیئات مذهبی که در سطح معابر شهر کرمانشاه تردد و عزاداری می‌کنند تقاضا داریم برای جلوگیری از بروز حوادث رانندگی در مکان‌هایی مستقر شوند که از روشنایی لازم برخوردار باشد و همچنین رانندگان از فعال بودن سیستم روشنایی وسایل نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

وی ادامه داد: در طی مدت برگزاری مراسمات عزاداری هیچ‌گونه معابر اصلی نباید برای تردد وسایل نقلیه مسدود شود و باید مسیر جایگزین آن توسط مأموران راهور مشخص شده باشد که جلسات هماهنگی با رؤسای هیئات مذهبی انجام گرفته است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: هیئات مذهبی که قصد حرکت دسته‌جات عزاداری در معابر شهری را دارند باید برای دریافت مجوز و هماهنگی با پلیس راهور به پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند.

حیدری با اشاره به وقوع برخی رفتارهای غیرقانونی در این ایام خاطرنشان کرد: گل‌مالی و مخدوش‌کردن پلاک خودرو در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در سطح معابر شهری ممنوع است و همچنین خودروهایی که آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند، اعمال قانون می‌شوند.

وی اضافه کرد: شبانه برای کنترل و پوشش ترافیکی مراسمات عزاداری ۱۳ تیم گشت با ۴۵ مأمور راهور در معابر شهری فعالیت می‌کنند تا تردد وسایل نقلیه بدون مشکل انجام گیرد و شاهد وقوع حوادث مختلف نباشیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از