حالت تاریک
یک مسئول مطرح کرد:

اصلاح الگوی تغذیه‌ای با فرهنگ‌سازی

اصلاح الگوی تغذیه‌ای با فرهنگ‌سازی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور گفت: تلاش در راستای صیانت از سلامت و دسترسي پايدار همه مردم در تمام اوقات به غذای سالم و كافی مبتني بر فرهنگ صحيح تغذيه‌ای از وظایف کارگروه سلامت و امنیت غذایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، هوشنگ یوسفی صبح امروز دوشنبه در چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در کنگاور، تلاش در راستای صیانت از سلامت جسماني، رواني، اجتماعي و دسترسي پايدار همه مردم در تمام اوقات به غذاي سالم و كافي مبتني بر فرهنگ صحيح تغذيه‌اي را از وظایف کارگروه سلامت وامنیت غذایی عنوان کرد. 

 

وی ضمن تاکید بر پیشگیری از بیماری‌های واگیر و اجتماعی شدن برنامه‌های سلامت، خاطرنشان کرد: تعامل همه دستگاه‌ها برای رفع مشکلات سلامت در شهرستان امری ضروری و بسیار مهم است. 

 

یوسفی ادامه داد: تلاش در راستای  صیانت از سلامت جسماني، رواني، اجتماعي و دسترسي پايدار همه مردم در تمام اوقات به غذاي سالم و كافي مبتني بر فرهنگ صحيح تغذيه‌اي از وظایف کارگروه سلامت وامنیت غذایی است و در این میان توجه به کیفیت آرد و سبوس حائز اهمیت است. 

 

گفتنی است آب سالم، رفع شکستگی‌ها و مشکلات فاضلاب، تصفیه‌خانه، سایت زباله، ساماندهی دام‌های سطح شهر، جمع‌‌آوری زباله و نخاله‌های سطح شهر ، فاضلاب‌های رهاشده، رفع مشکلات  محلات غیر همسطح و جمع شدن آب و تهدیدهای مترتب بر سلامت، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، پیگیری دفع زباله از مبدا تا مقصد و دفن بهداشتی و فرهنگ‌سازی با ذکر شماره تلفن توسط شهرداری و محیط زیست از جمله مواردی بود که در جلسه مطرح و پیگیری آنها در دستور کار  دستگاه‌های عضو کارگروه قرار گرفت.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از