حالت تاریک
شهردار نودشه مطرح کرد:

تلاش برای ایجاد سایت جدید پسماند شهری نودشه

تلاش برای ایجاد سایت جدید پسماند شهری نودشه

شهردار نودشه گفت: شهرداری و کارگروه مربوط به مسائل پسماند شهری با توجه به فاکتورهای مختص جایگاه پسماند شهری در حال بررسی گزینه‌هایی برای ایجاد سایت جدید پسماند شهری هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، خسروی همزمان امروز دوشنبه با پاک‌سازی عرصه‌های منابع طبیعی در اطراف جایگاه زباله در کل‌چنار، اظهار داشت: پاکسازی این محل و تفکیک زباله به صورت مستمر توسط پرسنل زحمت‌کش شهرداری انجام گرفت.

وی افزود: شهرداری و کارگروه مربوط به مسائل پسماند شهری با توجه به ویژگی‌های مختص جایگاه پسماند شهری در حال بررسی گزینه‌هایی برای ایجاد سایت جدید پسماند شهری هستند.

شهردار نودشه گفت: به‌منظور تعیین و جانمایی مکان جدید دفن پسماند شهری نودشه به کمک همه اعضای کارگروه در راستای انجام کارهای کارشناسی نیازمند هستیم.

خسروی اذعان کرد: پاک‌سازی عرصه‌های منابع طبیعی در اطراف جایگاه پسماند و زباله شهری در کل‌چنار، درخواست ما از شهروندان گرامی و دوستداران محیط زیست و انجمن‌ها و گروهای محیط زیستی بود که در این مکان حضور یافتند.

وی گفت: در تابستان امسال هم با توجه به درخواست‌های چندین‌ ساله شهروندان و انجمن‌ها و گروه‌های محیط زیستی، ساماندهی پسماند شهری نودشه و  مهار و کنترل حریق در عرصه‌های منابع طبیعی در اطراف جایگاه پسماند شهری نودشه در کل‌چنار این جایگاه با انجام بیش از ۱۰روز کاری دستگاه بیل مکانیکی در آن محل تا حدود ۹۰ درصد ساماندهی شد.

وی در پایان از پرسنل زحمت کش شهرداری به دلیل حضور اثرگذار در پاکسازی عرصه‌های منابع طبیعی صمیمانه قدردانی کرد.v

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از