حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور:

پیشرفت کشور در گرو پیشرفت دانش‌آموزان است

پیشرفت کشور در گرو پیشرفت دانش‌آموزان است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کنگاور گفت: پیشرفت هر کشوری در گرو پیشرفت دانش‌آموزان آن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سرهنگ علی‌اصغر الله‌دانه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه که در شهرستان کنگاور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز، دانش‌آموزان را آینده‌سازان بی‌چون و چرای کشور دانست.

 

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور اذعان داشت: پیشرفت یک کشور در گرو پیشرفت دانش‌آموزان آن کشور است و همه ما و دستگاه های مربوطه باید تلاش کنیم که دانش‌آموزان را در جهت حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب تربیت کنیم و با آموزش صحیح سطح علمی این قشر را تا سطح بالایی ارتقا دهیم. 

 

حجت‌الاسلام سید رضا حسینی؛ امام جمعه شهرستان نیز در ادامه این مراسم ضمن محکوم‌کردن اقدامات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و گرامیداشت روز دانش‌آموز از دانش‌آموزان خواست که تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت علم و دانش انجام دهند تا بتوانند در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر کشور سهیم باشند.

 

مردم در این راهپیمایی با سردادن شعارهای هیهات من‌الظله، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه نشان دادند.

 

اجرای سرود توسط گروه سرود طوفان الاقصی از برنامه‌های اجرا شده در حاشیه این مراسم بود همچنین در انتهای مراسم مردم با سر دادن شعار الله اکبر، خامنه‌ای رهبر بر پایان دادن هرچه زودتر به جنایت‌ها و کشتار دسته جمعی مردم بی‌پناه غزه تاکید کردند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از