حالت تاریک
برگزاری ۲ هزار یادواره شهدا در استان  کرمانشاه
معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی‌ اکرم خبر داد:

برگزاری ۲ هزار یادواره شهدا در استان کرمانشاه

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی‌ اکرم (ص) گفت: از ابتدای مهرماه سال گذشته تا کنون ۲ هزار و ۲۰۰ یادواره در سطح استان کرمانشاه برگزار شده است.

سعید بهشتی‌راد در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به برگزاری یادواره شهدای استان کرمانشاه از ابتدای مهرماه سال گذشته تا کنون ۲ هزار و ۲۰۰ یادواره در سطح استان کرمانشاه برگزار شده است. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌ اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: کنگره شهدای استان کرمانشاه شامل ۲۴ کمیته است که هر کمیته فعال‌ترین روزهای کاری خود را سپری می‌کند و این اجلاسیه همزمان با سالروز سفر پر خیر و برکت سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه برگزار خواهد شد. 

وی تصریح کرد: اجلاسیه‌های یک هزار و ۱۳ شهیده استان کرمانشاه، یادواره شهدای عشایری، یادواره شهدای جهاد کشاورزی، یادواره شهدای حقوق‌دان، اجلاسیه شهدای دانش‌آموز تاکنون در راستای کنگره ملی شهدای استان برگزار شده است و به زودی اجلاسیه شهدای هنرمندان و اجلاسیه بسیم‌چی‌ها برگزار خواهد شد. 

بهشتی‌راد گفت: با برگزاری این یادواره‌ها و کنگره‌ها حال و هوای کرمانشاه بیش از پیش رنگ و بوی شهدایی به خود می‌گیرد و یکی از اهداف برگزاری این یادواره‌ها زنده نگه‌داشتن منش، الگو و مکتب شهدا و شهادت در جامعه است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از