حالت تاریک
فرمانده لشکر عملیاتی ۲۹ نبی‌اکرم(ص) مطرح کرد:

بصیرت و ولایت‌مداری ویژگی ممتاز شهدا

بصیرت و ولایت‌مداری ویژگی ممتاز شهدا

فرمند لشکر عملیاتی ۲۹ نبی اکرم(ص) با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا نباید فراموش شود، گفت: بصیرت و ولایت‌مداری ویژگی ممتاز شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است که باید از آن درس بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار فرامرز صفری در اولین یادواره شهید مدافع حرم مهدی نوروزی در نمازخانه شهید نوروزی اتکا استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مولفه‌های قدرت ما خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم هستند که در جبهه‌های نبرد سخت و نرم حضور دارند و مادران شهدا که الگوی کامل زن مسلمان هستند با تربیت فرزندان خود جبهه اسلام را حمایت می‌کنند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۹ نبی اکرم(ص) گفت: شهادت امام حسین(ع) داغ بزرگی بر دل شیعیان است که تا ابد خاموش نخواهد شد و همچنین یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهید سلیمانی از یادها پاک نخواهد شد.

صفری تصریح کرد: شهدا خود را پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) می‌دانند که در وصیت‌نامه خود این مطالب را بیان کرده‌اند و مکتب عاشورا انسان‌ساز است و شهدا سیره و روش زندگی حضرت سیدالشهدا(ع) را در زندگی خود اعمال کردند.

وی با اشاره به شهادت سردار شهید سلیمانی و شهدای خدمت، بیان کرد: شهدا با اخلاص و توکل بر خدا پا در میدان نبرد با جبهه استکبار جهانی گذاشتند که این ویژگی در زندگی شهید سلیمانی با تمام سختی‌های کار کاملاً مشخص است و سرانجام به‌دست بدترین دشمن خدا یعنی آمریکای جنایت‌کار و ترامپ به شهادت رسید.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۹ نبی اکرم(ص) عنوان کرد: شهید سلیمانی آنقدر با خدا مأنوس بود و بر هوای نفس خود غلبه پیدا کرده بود که در جبهه‌های نبرد با داعش بدون هیچ‌گونه ترس و واهمه‌ای بر روی خاکریزها قدم می‌زد و در خط اول نبرد حضور می‌یافت و این موضوع تنها با ایمان به خدا محقق می‌شود.

صفری افزود: شهدای مدافع حرم نیز برای حفظ اسلام و مبارزه با استکبار جهانی در میدان نبرد سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب(س) حضور یافتند و توانستند نقشه‌های دشمن را ناکام بگذارند

وی اضافه کرد: شهید مهدی نوروزی تربیت شده مکتب امام حسین(ع) است که در میدان‌های مختلف سیستان و بلوچستان، فتنه ۸۸ در تهران، عراق، سوریه حضور داشت و توانست نقش تأثیرگذاری را در تمام مأموریت‌ها ایفا کند که در سیستان و بلوچستان توانست عامل شهادت جمعی از نیروهای نظامی را دستگیر و به قصاص برساند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۹ نبی اکرم(ص) گفت: کارشناسان و صاحب‌نظران آمریکایی بیان می‌کنند ما با مردم ایران مشکلی نداریم اما با ایدئولوژی و سياست‌های جمهوری اسلامی ایران مخالف هستیم و در اتاق‌های فکر خود برای ضربه‌زدن به انقلاب از تمام ظرفیت‌ها برای توطئه‌چینی و تفرقه‌افکنی استفاده می‌کنند و عنصر مهم حرکت در این مسیر را پیروی از ولایت فقیه می‌دانند و بیان می‌کنند باید ولایت فقیه مورد هجمه قرار بگیرد.

صفری تأکید کرد: تمام کارشناسان و فرماندهان نظامی ولایت فقیه مرکز ثقل نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌داند و تأکید دارند اگر این جایگاه مورد هجمه و تخریب قرار بگیرد، ملت ایران دچار آسیب می‌شود اما دشمنان نمی‌دانند مردم ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و دست از آرمان‌های خود نخواهند کشید و شهدا نیز همواره در وصیت‌نامه خود به ولایت‌مداری توصیه می‌کنند.

وی با اشاره به ویژگی انسان‌های بصیر، خاطرنشان کرد: به فرموده امام علی(ع) بصیر کسی است که خوب ببینید، بشنود، عمل کند و در مسیر درست تاریخ قرار بگیرد و جبهه حق را یاری کنند و شهید مهدی نوروزی و سایر شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم از افرادی بودند که بصیرت خاص خود را داشتند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۹ نبی اکرم(ص) افزود: در عملیات وعده صادق شهید امیرعبداللهیان با سیاست‌گذاری درست در سیاست‌خارجی کشورمان توانست عرصه میدان و دیپلماسی را مدیریت کند و پیروزی‌های مهمی را در منطقه و جهان برای کشور و جبهه مقاومت به ارمغان بیاورد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از